Text Logo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjord
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjord

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Ik moest mijn vraag in deze topic opnieuw stellen. Ik heb voor school een text logo nodig. Nu ben ik eigenlijik aan het zoeken naar een Text logo generator. Wie weet er een. Met een text logo bedoel ik dat er allemaal letters en tekens staan en dat er dan een woord valt te lezen als je een beetje goed kijkt.
Wie kan me helpen, bedankt

Moet het uit letters bestaan dan?

Anders maak je in Photoshop ofzo een letter van dezelfde letter dus bijvoorbeeld een grote T uit allemaal T's

Gedaan :)

In Photoshop maak je gewoon 1 layer aan voor de 1e letter, daar ga je dan al die lettertjes in vullen (let wel op de gelijkheid, dat je niet een kromme letter krijgt die recht moet zijn) en als je die letter dan af hebt gooi je er een effectje in zodat het nog iets "spectaculairder" wordt getoond.

Moet lukken denk ik zo :D

Geplaatst door Sjord
Zou je me misschien ff willen toevoegen op msn, bedankt.

Zou wel leuk zijn als iedereen de oplossing voor je probleem mee mag beleven :) Dus als je het weet? Zet je het dan even hierneer? Bedankt :thumb:

Geplaatst door mumzel

Zou wel leuk zijn als iedereen de oplossing voor je probleem mee mag beleven :) Dus als je het weet? Zet je het dan even hierneer? Bedankt :thumb:

Mumzel, ik verwijt je niets, maar ik vertelde het ook al aan Sjord op msn( maar ja, dat kon jij niet weten:D ), en zei dat ik ook maar ff de vorige post hier zal posten zodat iemand anders er ook nog wat aan zou hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan