Neuz
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2012
Beste,
In een userform heb ik een aantal textboxen staan welke ik bij elkaar wil laten optellen.
Tot zover nog geen problemen. Echter in de textbox waar ik het antwoord wil hebben
moet deze altijd naar boven worden afgerond op een geheel getal. Ook zou ik graag de
berekening pas willen laten plaatsvinden als alle textboxen een waarde bevatten zonder
foutmelding.
De formule welke ik nu gebruik is als volgt:
Zijn er mensen die me hiermee kunnen helpen. Ik krijg namelijk de afronding niet voor elkaar.
Alvast bedankt.
Neuz
In een userform heb ik een aantal textboxen staan welke ik bij elkaar wil laten optellen.
Tot zover nog geen problemen. Echter in de textbox waar ik het antwoord wil hebben
moet deze altijd naar boven worden afgerond op een geheel getal. Ook zou ik graag de
berekening pas willen laten plaatsvinden als alle textboxen een waarde bevatten zonder
foutmelding.
De formule welke ik nu gebruik is als volgt:
Code:
Me.TxtTotVerlof.Value = Me.TxtVerlof5.Value + Me.TxtVerlof4.Value + Me.TxtVerlof3.Value + Me.TxtVerlof2.Value + Me.TxtVerlof1.Value + Me.TxtNieuwVerlof.Value + Me.TxtLeeftijdUren.Value + Me.TxtExtraVerlof.Value - Me.TxtMinderVerlof.Value
Zijn er mensen die me hiermee kunnen helpen. Ik krijg namelijk de afronding niet voor elkaar.
Alvast bedankt.
Neuz