• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

TextBox maken en macro toewijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tristan83

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Beste forumleden,

Een tijdje geleden hebben jullie mij geholpen met een macro om te tellen met lettertoetsen. Nu ben ik overgestapt van Windows naar Mac. Ik gebruik nu Excel voor Mac maar nu werkt de macro niet meer. Volgens mij zit het probleem erin dat de textbox die in de macro wordt genoemd, verdwenen is. Kan iemand voor mij in dit excelbestand een textbox maken ter grootte van de cellen E2 t/m F3 en daar de macro aan toewijzen?

Alvast bedankt,

Tristan

Hieronder de link naar het originele topic:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...uiken-om-waarde-van-een-cel-met-1-te-verhogen

Bijlagen

Hoop voor u dat dit werkt op een Mac.
De textbox vervangen door een grote cel die reageert op een dubbelklik.

Bijlagen

Beste Cobbe,

Bedankt voor je reactie. De grote cel is inderdaad ook een prima alternatief voor de textbox. Helaas werkt het, zoals je zo te lezen al vermoedde, niet op mijn Mac.

Met vriendelijke groet,

Tristan

Ik hoop nog steeds dat iemand een oplossing kan bieden die deze macro bruikbaar maakt op een Mac. Een andere oplossing voor het originele probleem mag natuurlijk ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan