Textbox size aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aurelie90

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2008
Hallo

Hoe kun je de grootte van een textbox veranderen?
Standaard kan je een textbox wel vergroten in de lengte, maar hoe vergroot je die in de hoogte?

Ik heb een label gebruikt, maar ik heb een textbox nodig zodat ik wijzigingen kan brengen in de textbox.

Grt

Aanpassen textbox

textboxY.height="X"
textboxY.width="X"

'Y=textboxnummer
'X=aantal pixels

:)

textboxY.height="X"
textboxY.width="X"

'Y=textboxnummer
'X=aantal pixels

:)

Thx, maar heb een gemakkelijkere manier gevonden...
Het was een single line textbox.. Die moet je veranderen naar multi line textbox.. Dan kan je de textbox slepen naar de gewenste hoogte en lengte...

Dmv code

Hoe ik het zei is als je het dmv code wilt doen na bijv. een klik op een knop

FF ter info: je kan het ook met 1 toekening doen: .size = new size(x, y) :)

Voor wat is die resize van de textbox eigenlijk nodig? (In sommige gevallen akn je het automatisch laten doen)

Voor wat is die resize van de textbox eigenlijk nodig? (In sommige gevallen akn je het automatisch laten doen)

Ik werk met ADO.NET, met database. Hierbij had ik in 1 cel tekst die onder elkaar stond (dus een cel met meerdere regels).
Dit past niet in een single line textbox, want dan zet hij alles naast/onder elkaar, maar je ziet dan niets, want je kan wss de hoogte niet instellen bij een Single line textbox.

Ok. Als je wil dat die mee met je form reseized kan je Dock of Anchor properties gebruiken :)

Ok. Als je wil dat die mee met je form reseized kan je Dock of Anchor properties gebruiken :)

Maar heb het veel simpeler gemaakt ;)
Net boven je textbox heb je een pijltje, hiermee kan je je textbox wijzigen naar multi line textbox... Dus kan je zelfs manueel je textbox veranderen van grootte ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan