texteditor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yariev

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Ik heb een website gebouwd waar in het CMS nog een texteditor toegevoegd moet worden. Ik ben al lange tijd op zoek, maar vind niks wat ik makkelijk kan implementeren. De texteditor die op deze site gebruikt wordt, daar waar je een nieuwe vraag wilt stellen, is precies wat ik zoek!!!?

Kan iemand me hier mee helpen!!??

Bedankt.

P.S. De webiste is in php gemaakt overigens

Deze textarea hier hangt van javascript aan mekaar en javascriptjes kan je gewoon downloaden van deze site en aanpassen naar eigen behoefte. Oftewel: rechtermuis->View Source

Ik ben bezig geweest met FCKeditor, maar ik krijg dat niet aan de gang...heb daar al vele frustrerende uurtjes inzittten

Yariev zei:
Ik ben bezig geweest met FCKeditor, maar ik krijg dat niet aan de gang...heb daar al vele frustrerende uurtjes inzittten
Al om hulp gevraagt op 't forum van FCKeditor ? Met een beetje hulp van de mensen met wat meer ervaring krijg je 't vast wel werkend :)

Ik ben inmiddels wat verder en heb de texteditor in ieder geval zichtbaar en werkend, de tekst wordt uit de dbase gehaald en ik kan deze opmaken...dat gaat allemal goed, totdat ik de gegevens wil submitten en in de database wil plaatsen. Er wordt namelijk helemaal niks in de pagina geplaatst en de gegevens die erin stonden zijn overschreven met 'niks' :confused:

Een forum van FCKeditor kan ik niet vinden.......?

FCKEditor

ik heb in mijn CSM ook gebruik gemaakt van FCKEditor..dus als je nog hulp nodig hebt?? Heb het zelfs met uploaden van afbeeldingen etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan