SickWithIt
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2005
Beste Helpmij Collega's
ik ben van plan om een nieuwe TFT/LCD 19" inch Monitor aan te schaffen,
ik werk veel met VideoBewerkings Software/Apparatuur,
en de laatste paar maanden, ben ik ook helaas verslaafd aan BattleField 2/Special Forces, F.E.A.R, NFS Most Wanted, Quake 4, en ga zo maar door, ik heb nu een NEC Slimview 727, (waarvan ik graag wel de response tijd wilt weten) met Everest kan ik het niet vinden, maar ja, klopt deze INFO eigenlijk
Dus m'n vraag is beste Collega's welk 19' inch TFT/LCD Monitor raden jullie mij aan, en uiteraard ook nog voor een leuk bedrag als het zou kunnen, (dit is m'n Grafische Kaart trouwens, ATI Radeon X850XT, AGP
alvast bedankt voor jullie moeite en hulp, :thumb:
ik ben van plan om een nieuwe TFT/LCD 19" inch Monitor aan te schaffen,
ik werk veel met VideoBewerkings Software/Apparatuur,
en de laatste paar maanden, ben ik ook helaas verslaafd aan BattleField 2/Special Forces, F.E.A.R, NFS Most Wanted, Quake 4, en ga zo maar door, ik heb nu een NEC Slimview 727, (waarvan ik graag wel de response tijd wilt weten) met Everest kan ik het niet vinden, maar ja, klopt deze INFO eigenlijk
Reactiesnelheid
Responsetijd, of reactietijd van een TFT-scherm betekent de tijd dat een LCD-cel nodig heeft om van actief (zwart) naar inactief (wit) te gaan en weer terug naar actief (zwart) Hoe lager het nummer hoe beter de resultaten van het TFT zijn, een reactie tijd van 8 a 12 ms is nu snel. Lage reactietijden zijn vooral belangrijk voor het spelen van games of het kijken van films omdat de LCD-cellen dan constant snel van kleur veranderen en anders een waas kan ontstaan. Voor kantoor gebruik maakt het niet uit hoe snel de reactie tijd is. Hoe lager de reactietijd hoe kleiner de kans is op een waas bij bijvoorbeeld snelle games.
Dus m'n vraag is beste Collega's welk 19' inch TFT/LCD Monitor raden jullie mij aan, en uiteraard ook nog voor een leuk bedrag als het zou kunnen, (dit is m'n Grafische Kaart trouwens, ATI Radeon X850XT, AGP
alvast bedankt voor jullie moeite en hulp, :thumb:

Laatst bewerkt: