tft monitor.....webpagina`s worden zooo klein weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

LisaLisa

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2003
Hallo,

Ik word tureluurs van mijn nieuwe beeldscherm, internetsites worden erg klein weergegeven en lettertype veranderen heeft geen zinn...alleen bij google worden ze wat groter...en eBay ook geloof ik...maar de pagina`s van websites lijken wel maar een klein gedeelte van het scherm in te nemen....erg veel ruimte over onder,boven en aan de zijkant....bij hotmail bijvoorbeeld....dan staan er in de inbox zo`n 38 berichten "zichtbaar"....piepklein....en in een bericht zelf zijn de letters ook gruwelijk klein......

Weet iemand hoe ik de weergave van pagina`s kan veranderen...groter maken dus in dit geval :confused:

Ik hoop op hulp want ik krijg hier echt hoofdpijn van..letterlijk :(

Alvast bedankt,

Lisa.

probeer eens dit, control knop indrukken en met je muis wieltje scrollen

Hoi...ja ik had dat ook al geprobeerd (heb van alles en nog wat afgezocht al maar hetzelfde probleem niet tegen gekomen)...sommige letters worden iets groter ja....niet de letters die ik typ bijvoorbeeld en op dit scherm eigenlijk geen een letter ... er veranderd ook nix aan de grootte van webpagina`s..........

Wat kan het nog meer zijn?

Lisa.

Mocht dat niet helpen kijk dan even op welke resolutie de monitor staat

(Rechtermuisknop Desktop > Eigenschappen > Tabblad "Instellingen" > Beeldschermresolutie)

1280 bij 1024 pixels...is dat goed?

Op de site van eBay bijvoorbeeld is alles lekker (gewoon) groot...en de pagina is gewoon over het gehele scherm, en de site van Markplaats bijvoorbeeld, daar is alles zeer klein, en veel ruimte over aan de zijkant....bij mijn vorige monitor lief dat gewoon door zodat de pagina het hele beeld vulde.....ik snap er nix van....

Tja ik vindt 1280x1024 wel prettig maar mijn ouders doe je er geen plezier mee :rolleyes:

Wellicht dat je vorige monitor op 1024x768 stond.

Nou....het probleem is opgelost....ik had al geprobeerd de pixels/instellingen te veranderen (on te zien of dat wat uitmaakte) en toen ie op 1280x768 stond (een stukje verder geschoven) werd het beeld zwart en stond er "out of range" (of reach..hou me ten goede) dus toen heb ik daar verder niks meer aan verandert......maar nu
staat ie op 1024x768 en nu staat een pagina gewoon in beeld tenminste....volgends mij hoort het zo....of ik wordt oud :(

Net was dit type-veldje zo klein dat het 6x in het beeld paste....

Bedankt in ieder geval!!

Groetjes,

Lisa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan