tft scherm heel donker

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
Ik heb gister een 2e hands tft scherm gekocht.
Als ik hem opstart doet hij het heel even gewoon, daarna wordt het beeld heel erg donker, je kan nog net een klein beetje zien op het scherm wat je doet....

als ik hem uit en weer aan doe, is het beeld 2 sec. goed daarna springt hij weer naar het hele donkere beeld.

wie kan mij vertellen wat voor probleem dit is? is dit op te lossen?

alvast bedankt voor de reacties! :)
 
staat er niets in de instellingen van het beeldscherm dat die op powersaving mode staat ofzo?
 
Geef het beeldscherm even 30 sec geen stroom en sluit deze eens aan op een andere pc.
 
staat er niets in de instellingen van het beeldscherm dat die op powersaving mode staat ofzo?

Ik heb voor 2 seconden beeld, daarna wordt het beeld erg donker, ik kan nog een klein beetje het bureaublad zien, de instellingen van het tft scherm kan ik eigenlijk niet lezen. Ik heb een iiyama ProLite E380S. hoe kan ik dat zien van powersaving?

Geef het beeldscherm even 30 sec geen stroom en sluit deze eens aan op een andere pc.

Ik heb stekker van beeldscherm er 30 sec. uitgehad, en toen er weer ingedaan, weer ong. 2 sec. beeld daarna weer heel donker, kan bureaublad nog net zien. Ook heb ik hem op andere pc aangesloten, is het precies zelfde verhaal.
 
Laatst bewerkt:
100% zeker kapotte condensator, heb er al een aantal hier gehad met dat probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan