TFT welke

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Ik ga een nieuwe TFT scherm kopen alleen weet nog niet welke van deze http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?hoofdgroep_id=5&add=1&sel=1&filterfeatures=ja
de laatste 2 zijn het de :
samsung SM 931C
samsung SM 226BW

Zelf zou ik de laatste doen, maar als ik naar pc config ga en kijk of die op mijn pc kan staat die daar niet tussen hoe kan dat of maakt het niet uitwat voor een pc je heb
Mijn PC :
Moederbord: Asus P5B
Processor: Core 2 Duo 2.13 Ghz
Videokaart: Nvidia Geforce 7600GT 256 MB

Voor een beeldscherm maakt het niet veel uit wat voor computer er achter hangt, wat het wel is is dat je zorgt dat de videokaart de resolutie van het beeldscherm aan kan...

Ik zou voor de SM 931C gaan.
Is bij Alternate trouwens stukken goedkoper.
De breedbeeld verie is een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik ga er iig niet voor.
Wat ik gehoord heb ( gelezen ) blijft het lasting om de juiste verhoudingen op weer te geven, zowel in games als desktop. Denk aan fotos enz.
Je grafische kaart wordt er ook veel zwaarder mee belast.
Resolutie 1680*1050 is meer als bij 1280*1024. Dus per definitie gaat dit scherm stukken harder trekken aan je grafische kaart.
Als je hem allen voor office gebruikt maakt het natuurlijk niks uit maar dan voldoet een lager responstijd ook ipv 2ms. Kan dus weer goedkoper.

nb.
Ik heb zelf de 940BF en kwa kleuren en helderheid ben ik zeer onder de indruk van de Samsung LCD's
Gohsting is nihiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan