Tft - *******

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucas11

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2003
TFT - f l i k k e r

sinds gisteren krijg ik na tijdje (als hij warm is?) kleurveranderingen, flikkeringen op mijn tft-scherm van 1 jaar oud, weet iemand raad?

Laatst bewerkt:
Via PB kreeg ik binnen:

nee, echt flikkeren over het hele scherm, donker en lichter worden

Aub, reageer op het forum en niet via PB. Ik zie dat je nieuw bent, dus het kan gebeuren. Welkom op helpmij trouwens!

Is dit probleem ook met een ander "gewoon" scherm ? of alleen met de TFT ?

blijkbaar mag ******* niet gebruikt worden, flikkeringen dan, afwisselend lichter en donker worden, over het hele scherm lopend

Geplaatst door lucas11
blijkbaar mag ******* niet gebruikt worden, flikkeringen dan, afwisselend lichter en donker worden, over het hele scherm lopend

Typ het woord eens met spaties dan. Ik neem niet aan dat je aan het schelden bent.
D u s o p d e z e m a n i e r :).

een tft f-l-i-k-k-e-r trouwens niet maar flikkert ;)

Sexueel afwijkend van de norm gedragend beeldscherm.

Misschien is bovenstaand onderwerp wel toegestaan als je daarmee Fl....eren bedoeld. ;)

Ik heb op 1 jaar 3 Compaq's versleten met dat probleem.

Ze zijn onder garantie vervangen onder het mom "niet meer te repareren"

Ik heb nu het vierde TFT scherm in ruim een jaar maar de oorzaak bleek hoogstwaarschijnlijk te liggen aan piek spanningen in het net. (volgens de TD van Compaq althans)

Desondanks deden ze niet erg moeilijk over mijn garantie claim en heb ik nu dus het vierde scherm.

Ik heb nu een stekkerdoos die tegen piekspanningen beschermt en heb het probleem niet meer gehad.

Suc6

Piek spanning

Bij piekspanning begeeft je voeding het toch?

Ik heb geen losse voeding aan mijn TFT scherm hangen maar de stekkerkabel loopt rechtsreeks het scherm in.

Nu zal die 220 volt natuurlijk ook wel omgevormd worden maar dit was de formele diagnose die de mannen van de TD stelde.

Of het zo is weet ik natuurlijk ook niet maar nu met die overspannings beveiliging heb ik er geen last meer van gehad.

Toeval ? wie zal het zeggen.

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan