hallo,,
ik zit hier met een probleem.
Ik heb hier Athena Thin Clients (touch) staan.
Daar zit windows xp op, en er moet windows7 op.
Ik wil dit vanaf de netwerkboot gaan doen.
Nu ben ik dus op een punt gekomen, dat de boot niet goed werkt.
Want wanneer je netwerkboot f12 indrukt, en je voor de 2de keer f12 moet indrukken om door te gaan met de boot, wilt die hem niet pakken. Ik vond dit raar, en probeerde het bij een normale pc, en daar werkte het wel gewoon. Nu wil ik dus de 2de f12 gedeelte uitzetten, dus wanneer je de eerste keer f12 indrukt, meteen naar de boot gaat.
De boot is opgezet als tftpd32, maar ik kan dat nergens uitzetten, ik moet namelijk alle thin clients in 1x deployen, omdat het sneller is dan heletijd per 1 pc tegelijkertijd te doen.
Heb even een printscreen gemaakt, om te laten zien waar ik mee zit.

ik hoop informatie te krijgen.
ik zit hier met een probleem.
Ik heb hier Athena Thin Clients (touch) staan.
Daar zit windows xp op, en er moet windows7 op.
Ik wil dit vanaf de netwerkboot gaan doen.
Nu ben ik dus op een punt gekomen, dat de boot niet goed werkt.
Want wanneer je netwerkboot f12 indrukt, en je voor de 2de keer f12 moet indrukken om door te gaan met de boot, wilt die hem niet pakken. Ik vond dit raar, en probeerde het bij een normale pc, en daar werkte het wel gewoon. Nu wil ik dus de 2de f12 gedeelte uitzetten, dus wanneer je de eerste keer f12 indrukt, meteen naar de boot gaat.
De boot is opgezet als tftpd32, maar ik kan dat nergens uitzetten, ik moet namelijk alle thin clients in 1x deployen, omdat het sneller is dan heletijd per 1 pc tegelijkertijd te doen.
Heb even een printscreen gemaakt, om te laten zien waar ik mee zit.

ik hoop informatie te krijgen.
Laatst bewerkt: