The da Vinci code

Status
Niet open voor verdere reacties.

blom9382

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo, ik heb net het spel gekocht The da Vincie code.

Het gaat gelijk al "mis" ik heb iets te snel (bij het opstarten):o door geklikt en nu is de taal in het engels.
Ik kan niet vinden waar ik de taal in het ned kan zetten. Met als gevolg dat ik al bij de 1e opdracht (bij het lijk) al vast loop :confused: omdat ik de verklaring wat ik moet doen niet begrijp:confused: . Kan iemand mij helpen hoe ik de taal kan omzetten en ook wat ik precies moet doen bij het lijk?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Fleur

kan je niet gewoon het spel opnieuw installeren en dan de goede taal kiezen?

hoi bedankt voor je reactie. Nee ook al geprobeerd, zelfs de memory card eruit gehaald en helemaal opnieuw aangezet, maar het lijkt 1 mailig om in te stellen.

nog suggesties?

groetjes
Fleur

ik heb het spel niet zelf maar is er in het instellingen menu geen optie ofzo.

en als je wel iets af weet van de benodigde bestanden de taalbestanden misschien overschrijven. (ik weet dus niet of dit mogelijk is)

Er zit in het menu wel opties maar niet om de taal te wijzigen wel om ondertiteling te selecteren maar dan krijg ik de ondertiteling in het engels dus dat schiet ook niet op.

En wat ik al zei ik loop dus al vast bij de 1e "opdracht"het is wel balen hoor want ik heb 1,5 gespaard voor de psp 2 en een spel en nu kan ik niet eens verder omdat ik de taal niet goed kan zetten.

groetjes fleur

Misschien helpt het als je na opstart kiest voor 'nieuw spel' ipv 'spel laden' ....

Bij mij is alles in het Nederlands maar kan, zoals je al meldde, bij opties geen andere taal instellen.

Heb je niet per ongeluk de Engelse versie van het spel?

Hoi

dank je voor je bericht, nee heb geen engelse versie van het spel want er staat op het hoesje ned ondertiteld..ik heb hem op de wehkamp gekocht dus dan zou je aannemen dat hij goed is. En toen ik hem voor het eerst in de ps2 deed vroeg hij ook select language ned stond daar bij maar ik was (denk ik) te snel met selecteren. daarna heeeeeel snel een melding (in het engels) dat ik het daar en daar altijd kon veranderen maar dat kon ik niet zo snel lezen....

Ook al geprobeerd om het zo te veranderen. ... maar helaas ook geen resultaat...

nog meer suggesties? (p.s zo wie zo hoe ik in bij het lijk bij de 1e opdracht wat moet ik daar nou precies doen? ze hebben het over een L knop ofzo????)

groetjes
fleur

beste fleur

ik weet niet hoe je de taal kan veranderen maar ik weet wel wat ''L'' is. links boven op je psp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan