The filmmachine, FAT32 does not support single files > 4 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

missdre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Hallo,

Ik gebruik al enige tijd the filmmachine om films op dvd te branden. Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad. Nu krijg ik opeens wanneer ik de film wil branden met imgburn de melding:
W 15:19:01 Drive E:\ (FAT32) does not support single files > 4 GB in size.

Wanneer Imgburn klaar is met het schrijven van de image, gaat ie niet automatisch verder met branden, hij stopt en geeft de melding 'operation succesfully completed'

Ik had al gelezen dat het ligt aan het FAT, maar eerder heb ik dus nog nooit problemen gehad met het branden van dvd's met TFM, en het heeft altijd al op deze drive gestaan en deze drive is altijd al een FAT geweest.

Ik snap het dus niet, iemand die het wel snapt?

Alvast bedankt!

Jawel...

Bij een bestandsindeling FAT32 is 4 Gbyte het maximum... zet de schijf om naar NTFS...

Om het om te zetten: ga naar "uitvoeren", tik in het venster: cmd
Tik in het "DOS" scherm: convert (hier de letter van de drive, bijvoorbeeld "E"): /fs:ntfs
Dus: convert E: /fs:ntfs

Laatst bewerkt:
Ok, bedankt voor je reactie.

Kan ik met het converteren dingen kwijt raken?
Toch snap ik niet helemaal waarom nu ik nu opeens deze melding krijg, terwijl ik normaal zonder problemen films kon branden, waar ligt dat dan aan?

Nee, normaal gesproken raak je niets kwijt....

Mogelijk bestonden je eerdere (VIDEO_TS) bestanden uit meerdere files... dus een .ifo en een paar .vob's van 1 GB of zoiets....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan