The Godfather, slechte kwaliteit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul1984

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Vandaag heb ik de Godfather geinstalleerd, alleen is de kwaliteit matig en het spel traag.
Ik heb een Acer Aspire T135, genoeg geheugen, maar het zal wel aan de videokaart liggen. Het spel heeft er één nodig van 64GB. Heb echter geen flauw idee wat voor kaart er in deze computer zit.

Mijn vraag is waar dit aan ligt (zoja, grafische kaart?) en hoe kan ik dit oplossen?!

Dank

Vandaag heb ik de Godfather geinstalleerd, alleen is de kwaliteit matig en het spel traag.
Ik heb een Acer Aspire T135, genoeg geheugen, maar het zal wel aan de videokaart liggen. Het spel heeft er één nodig van 64GB. Heb echter geen flauw idee wat voor kaart er in deze computer zit.

Mijn vraag is waar dit aan ligt (zoja, grafische kaart?) en hoe kan ik dit oplossen?!

Dank

je bedoeld zeker 64 MB inplaats van 64 GB

Wat je er tegen kunt doen, is dat je je videokaartdrivers update. Je kunt je type videokaart vinden in: Start => Uitvoeren => Dxdiag => Tabblad 'beeldscherm'. Dan kijk je vervolgens bij 'naam' en daar zie je je type videokaart staan.

Dan zoek je op één van de sites je drivers op (Ati.com of Nvidia.com) en download je deze. Zorg er wel eerst voor dat je je oude driver eerst hebt verwijderd voordat je de nieuwe driver installeert.

Ja idd, 64mb ;)

Volgens de gegevens heb ik ook een 64MB videokaart.]
Kan het een andere reden hebben dat het spel zo slecht eruit ziet?

Dat kan heel veel redenen hebben, maar ik zou eerst de dingen eens proberen die ik je adviseerde. ;)

ik weet niet wat voor driver ik heb.
Voor zekerheid met drivercleaner Ati en Nvidia eraf gehaald, maar als ik deze opnieuw installeer krijg ik de melding:
Installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige software.

Hoe los ik dit op?

Eerst de Ati, die deed het niet, toen de nVadia geprobeerd...

Heb net gecheckt of mijn computer dit spel aankan.
Kwam het volgende uit.
Video Card
Alles Pass, behalve:

Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0

Wat moet ik hiermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan