The GodFather

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Hallo ik heb een probleem ik heb nu laatst het spel The Godfather geinstaleerd
werkt perfect maar na een tijdje valt gwn mijn computer uit.
dan moet ik even de stroom uitrekken en daarna kan ik terug opstarten.
ik heb dit aleen bij dit spel , want bij andere spellen heb ik dit nooit
en mijn pc is zeker zwaar genoeg want bij zwaardere games kan ik allemaal perfect draaien buiten dit

mvg Tony

mischien levert je voeding te weinig energy, of er is iets met je videokaart, hoe oud is je videokaart? want jou pc moet de gothfather zeer makkelijk aankunnen

nog geen maand oud dus kheb het bij andere games niet maar voeding is wel te zwak maar pc valt aleen bij dat spel uit

is dat mischien het zwaarste spel dat je speelt? dan word je pc mischien te zwaar belast voor je voeding, als dat het geval is zal je dus een nieuwe voeding erin moeten zetten, weet je toevallig hoeveel watt je nu hebt voor je voeding?

nee zeker ni het zwaarste spel Timeshift enzo call of duty 4 en daar valt die niet uit medal of honor airborn voeding is 400wat maar is zo een goedkope

hmm. raar.. is het spel legaal/illegaal of een demo? kan ook aan het spel liggen

godfather

ik heb probleem als ik the godfather the game wil opstarten in windows vista dan komt ie tot het eerste stukje tekst en dan kapt ie er mee :confused: hoe krijg ik hem wel draaiend gr Sneekduiker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan