the lord of the rings the battle for middle-earth 1 werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edkroketje1

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
ik had wat problemen bij het instaleren, maar na wat te hebben gelezen op internet heb ik op 1 of andere manier het toch weten te instaleren.
en als ik hem nu opstart dan gebeurd dat eerst ook gewoon, hij gaat laden, ik kan bij het beginscherm (voordat het spel werkelijk is opgestart) op spelen klikken maar na een aantal seconde krijg ik dit schermpje te zien:
lord of the rings.jpg
ik weet niet wat ik hiermee moet doen want op welke van de twee knoppen ik ook klik, het verdwijnt, bij de één met een error en bij de ander gewoon meteen.
ik heb Windows 07 en mijn apparaten werken gewoon goed. bij systemrecuiermentslab heb ik gekeken en ik heb alles goed behalve dat ik dan 07 heb, maar wat ik heb gelezen is dat je dat kan omzeilen en het spel toch gewoon spelen. maar ik zag het alleen voor vista en meestal voor the bettle for middle earth II dus weet niet of dit anders is.
ik ben niet zo technisch dus graag zo makkelijk mogelijk uitleggen. dus graag stap voor stap.

bij voorbaad bedankt.
Edwin

Beste, ik weet ook niet veel over het spel maar ik kan je helpen..
Iemand anders op een ander forum heeft hetzelfde probleem, er zijn nog andere dat het hebben,
dit is in het engels:

Hello, i have a problem with my game.
When i start the game, it goes for the presentation, or trail of the game.
Then when it starts loading before it goes to the menu it crashes and automatically quits the game.
An exception message shows.

It gives me some words like EXCEPTION_ACCES_ VIOLATION. then says: The thread tryed to read from or write to a virtual adress for which it does not have th appropiate access. Access address 0x00000030 was read from.

Another paragrph then say:

Version: release.

Then it gives a stack trace. After this messages it gives the options of Debug break or OK.

After clicking on both, and error message appeared:
Title: Microsoft Visual C++ Runtime library
Body: Program:...Files/EA GAMES/The battle for middle earth(tm)/ game.dat
This application has requested th Runtime to terminated in an unusual way.
Pleas contact the application support team for more information.
Options: OK

I really don't know what happens. A friend of mine install this game with no problems.
Please need help. Thank you for reading and sory for my bad english i am from Argentina.
Thanks

Vertaald naar het Nederlands door "Google Vertalen ©":

Hallo, Ik heb een probleem met mijn spel.
Als ik het spel start, gaat het voor de presentatie, of het pad van het spel.
Wanneer het begint het laden dan voordat het gaat om het menu het crasht en stopt het spel automatisch.
Een uitzondering na laat.

Het geeft me een paar woorden als EXCEPTION_ACCES_ INBREUK. zegt dan: De draad tryed te lezen van of schrijven naar een virtuele adres voor die het niet Heb ste appropiate toegang. Toegang adres 0x00000030 werd gelezen uit.

Een andere paragrph dan zeggen:

Versie: release.

Dan geeft een stack trace. Nadat dit bericht geeft opties van de Debug pauze of OK.

Na het klikken op beide, en verscheen foutmelding:
Titel: Microsoft Visual C + + Runtime library
Lichaam: Programma: ... Files / EA GAMES / De strijd om Middle Earth (tm) / game.dat
Deze applicatie heeft e Aangevraagde Runtime beëindigd op een ongewone manier.
Middelen contact op met de applicatie support team voor meer informatie.
Opties: OK

Ik weet echt niet wat er gebeurt. Een vriend van mij installeer dit spel zonder problemen.
Gelieve hulp nodig. Dank u voor het lezen en sory voor mijn slechte Engels Ik ben uit Argentinië.
Danku

Thank you for contacting us here at Electronic Arts Technical Support,

This error means that you need to get the Platform Unified drivers from nVidia's site for your Sound Card, it is already too old. If you may check the date of the driver, it was dated, 2002.

Vertaling in het Nederlands door "Google Vertalen ©":
Hallo,
Dank u voor Contact opnemen met ons hier bij Electronic Arts Technische ondersteuning,

Deze fout betekent clustering die u nodig hebt om de drivers te krijgen van de website van nVidia Unified Platform voor uw geluidskaart, is het al te oud. Als je kan de datum van de bestuurder te controleren, werd het gedateerd 2002.

Volgens mij dacht ik al dat het inderdaad de videokaart was dat drivers nodig heeft.. Dus oplossing is drivers te downloaden denk ik. Als het niet werkt, google eens of vraag het op het officiële forum.

Copchase

en wat voor drivers zou ik dan moeten downloaden? ik ben echt slecht in dit soort dingen.

ASUS 210 silent. (gok ik, want dat staat er op de verpakking van de videokaart.)
ik zag ook iets bij http://www.systemrequirementslab.com/ dat ik GeForce 210 heb.

ik heb even verder gekeken en als het is een ASUS 210 silent 1GB DDR3.

ik heb 07 maar weet niet hoe je de driver moet installeren een waar ik die vandaan moet halen.

Laatst bewerkt door een moderator:
is er niemand die mij kan vertellen welke driver ik dan zou moeten nemen, en hoe ik die krijg?

Beste,
sorry voor de late reactie maar ik was je uit het oog kwijt,
wel hier kan je jouw drivers installeren van de videokaart,
http://www.orgsoftcom.org/file210-silent.htm
je moet vervolgens op die site klikken op "Download File".
En vervolgens de drivers installeren.

Met Vriendelijke Groeten,
Copchase

moet ik ze allemaal installeren, of slechts 1 of enkele? er staan er namelijk erg veel.

ik heb ze (als het goed is) allemaal geïnstalleerd, en nu staat er Driver detective op mijn computer. alleen leek het wel alsof er na de eerste keer niks nieuws op werd gezet maar dat gewoon het zelfde over en over werd gedaan. maar nadat ik dit deed kan ik het spel nog steeds niet spelen en krijg ik gewoon dezelfde foutmelding als hierboven.
heb ik iets fout gedaan of moet er gewoon iets anders gebeuren om het spel te kunnen spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan