The movies; hoe downloaden kostuum mod

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Hoi,

Wellicht een zeer simpele vraag maar ik ben hiermee onbekend.

Toch maar eens The Movies gekocht van Lionhead in de 'Dump' en leuk spel. Nu zou ik echter meer keuze willen hebben in de kostuums die je voor je acteurs kan gebruiken en wil ik enkele kostuummods downloaden. Die sites zijn er maar nu vraag ik me af waar ik de download moet plaatsen. De bestanden zijn Zip, maar ik heb flauw benul hoe en waar.

Ik heb nog nooit een mod voor een game gebruikt, vandaar;)

Bedankt!

Je hebt je spel natuurlijk ergens geïnstalleerd.
Je moet alle downloads opslaan in de map waar alles is geïnstalleerd, dit hoeft dus niet de set-up map te zijn, maar gewoon de map met alle ''bestanden'' die het spel nodig heeft.

Daarna rechtsklik, hier uitpakken. Daarna kun je nog, het kan, de zip-bestanden gewoon verwijderen. Dit kan geen kwaad verder. ;)

@ d0msy

Wat jij nu zegt klopt niet. De downloads moeten in een specifieke map en dat is via google simpel te vinden.

@ ts

De downloads moeten geplaatst worden in de map DATA, uiteraard wel eerst uitpakken.

Als het goed is krijg je na het uitpakken een aantal mappen en deze plaats je in zijn geheel dus in de map DATA. De mappen zelf dus ook, maar let op!
Als je al mappen hebt met dezelfde naam, dan plaats je alleen de bestanden uit de map die je gedownload hebt in de map met dezelfde naam.

Voorbeeld:

Je download een kostuum, pakt het bestand uit en ziet vervolgens een map met de naam DATA. In die map zit een map met de naam Textures. Heb je nu zelf in je eigen data map al een map met de naam textures, dan kopieer je de bestanden uit de gewonloade map texutres dus naar je eigen. Heb je die nog niet, dan kan je de map in zijn geheel plaatsen.

Bedankt maar tot nu toe nog geen resultaat. Ik vind de map Data wel maar niet textures. Ik blijf nog even doorzoeken. Zou die onder program files moeten zitten of onder applications?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan