The New iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanyu

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Beste helpers,

Hopende op een juiste reactie, wil ik graag een vraag stellen over de iPad 3 zal ik maar zeggen.
Ik verblijf voor vier maanden in Spanje en nu wil ik hier graag de new iPad aanschaffen. Weet iemand dat als ik de uitvoering met 3/4G neem of deze ook in Nederland geschikt is. Ik bedoel dat als ik terugkom in Nederland ik er een simkaartje van b.v. Vodafone erin kan stoppen. Geen verschil met het Spaanse netwerk??
Ik wacht met enge spanning een of allen antwoorden af.
Bij voorbaat hartelijk bedankt en i.v.m. het internetgebeueren hier in Spanje...als het mogelijk is een antwoord aan *KNIP*
Ik wens jullie een fijne avond en geef jullie de hartelijke groeten,
Sanyu:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou het niet doen, er zijn verschillende redenen, je hebt een kans dat het niet gaat werken, met het nederlandse netwerk, dat hoeft niet perse de SIM kaart te zijn. als ik mocht kiezen zou ik hem online in de Apple Store kopen met een SIM kaart erbij, dat scheelt weer geld :d

ja hoor werkt gewoon, wel een simkaart met databundel nemen, in de ipad gaat een microsimkaart, dit is gewoon een normale simkaart maar dan zonder plastic randje.
3g hangt her in nederland gewoon in de lucht.

Ja, 3g wel. Alleen de nieuwe 4g feature werkt hier niet.
Alleen kun je in mijn mening toch beter een ipad 2 aanschaffen, hij is ietsjes gedaald in prijs en is bijna hetzelfde :p

de nieuwe ipad heeft wel een erg mooi scherm, maar inderdaad de ipad 2 met gedaalde prijs is ook wel een goede koop.
4g werkt hier NOG niet.

Nee klopt, nog niet.
Maar dat gaat ook niet snel komen, omdat zelfs delen van de vs die 4gverbinding niet hebben :S

Dank u

Heel hartelijk dank voor het snelle antwoord. Echter toch nog een vraagje. Ik kan hem nu wel in Nederland gebruiken ondanks het nog niet hebben van 4G?
3G bijvoorbeeld?

Ik wacht uw eventuele bericht af.

Groetjes,

Sanyu

ja, 3g kun je gewoon gebruiken op de nieuwe ipad.

Fantastisch!! Dank jullie allemaal! Nogmaals een fijne avond toegewenst.

Hartelijke groet,

Sanyu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan