The requested URL /login.cgi was not found on this server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

merlijn16

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo,
weet niet of dit de juiste rubriek is voor deze vraag. hopelijk kan iemand mij helpen.
Als ik via mozilla of explorer op internet wil krijg ik bij het openen dit te zien: zie link www.google.nl/login.cgi
Wil ik direct naar website door url in te vullen in bovenste balk krijg ik dit: 400 Bad Request
Illegal File access
mini_httpd/1.19 19dec2003
Het is zomaar ontstaan! Zal dit een probleem van router kunnen zijn?
Iemand een oplossing?

Heb nu hetzelfde probleem sinds gisteren.

Online zo 1-2-3 ook niks kunnen vinden hierover. Het systeem is nu bezig met een virusscan, dus hoop dat hier iets uitkomt.

Al iets meer vernomen mbt een oplossing?

Alhoewel sommige meldingen me wel lieten schrikken, toen ik het op het werk probeerde op te zoeken, ben ik er nu toch uit.

Het betreft hier geen virus oid, maar een ACK attack.
Code:
PortScan ATTACK:SRC=82.168.0.248 DST=82.169.126.85 [last message repeated 166 times in 5 seconds]

op m'n laptop heb twee hele interessante links om dit tegen te gaan. het betreft hier een exploit welke de nieuwere modems/routers geen last van behoren te hebben. Nu heb ik dus een nieuwe Zycel P-2601HN-F1 (de nieuwste telfort router, zeg maar), dus je zou verwachten dat....

Ik heb sinds een half uur hetzelfde probleem, en dezelfde router..

hoe is dit opgelost?

Een tijdelijke oplossing is iig een reboot.

Een meer permanente oplossing heb ik op m'n laptop staan, echter heb ik die niet bij me.

Online is hier ook wel redelijk wat te vinden. Als je in je routerlog kijkt, dan kan je de storing (error) copy en pasten in je browser.

ik had een reboot gedaan en probleem was opgelost.
kwartje: ik ben wel benieuwd naar de permanente oplossing...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan