The Settlers 7 update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Ik heb gisteren op bol.com het spel The Settlers 7 gekocht en heb hem vandaag binnen gekregen.
Ik ben heel blij het spel gaan installeren voorzover ging dit allemaal nog goed. Maar Ubisoft heeft het zo gedaan dat je bij iedere game die je installeert van hun moet gaan updaten als je het spel gaat spelen (dan zoekt hij dus automatish naar updates) Dus het spel was geinstalleerd en hij vraagt om die updates. Ik moest ongeveer zo'n twintig minuten wachten en dan krijg ik de volgende tekst te zien:
Poging updategegevens te brengen naar C:\Users\ADJUUU~1\AppData\Local\Temp\ubi93A8.tmp.
Update gevonden voor doelen (Patch, all, all).
Poging updatebestand te downloaden van http://static3.cdn.ubi.com/settlers_7/the_settlers_7_1.02.exe. Doel:: C:\Users\ADJUUU~1\AppData\Local\Temp\ubiA803.tmp.exe.
Updatebestand is gedownload.
CRC van gedownload bestand wordt gecontroleerd: 85df3071. Verwacht: b69aada.
De CRC van het gedownloade bestand komt niet overeen met de CRC die in het versiebestand is opgegeven.
Het gedownloade bestand bevat een fout.

ik snap niet precies wat ik nou moet doen...

Alvast bedankt

gr. Patrol man

Ik heb helaas nog niet veel antwoorden gehoord maar ik zou het ook fijn vinden als iemand hetzelfde probleem heeft want ik heb wat op internet zitten snuffelen naar iemand met hetzelfde probleem maar die ben ik nog niet tegengekomen.

Waar het eigenlijk om gaat is de CRC ik weet niet precies wat dit inhoud zelfs met de uitleg van Wikipedia kom ik er nog niet echt uit maar als iemand weet wat dit betekend zou ik dat ook heel fijn vinden dan kan ik namenlijk ook eens kijken wat ik hiermee kan :D

Gr. patrol man

Oplossing voor Settlers 7 update.

Ik had het zelfde probleem als jouw en ik denk dat ik een oplossing heb voor je.

http://ubisoft-en.custhelp.com/cgi-...nMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1

Het is een flinke link maar probeer patch 1.02 te downloaden. Toen ik die wou installeren kreeg ik wel een foutmelding maar kon die negeren waardoor die gewoon veder ging met installeren. Daarna kon ik probleemloos game. Ik hoop dat het voor je werkt.

ik had ook het probleem gister toen heb ik met ubisoft gebeld en die zeiden dat je een update van je geluidskaart en videokaart nodig heb die van mij waren van 2009 de update en moest er een van 2010 hebben en anders zou ik even bellen met ubisoft
veel sccs:thumb:

bedankt voor jullie reacties!

hier had ik nog niet aan gedacht aan die patches dat zal ik eens proberen en het kan idd zijn dat mijn videocard en geluidskaart niet meer goed zijn nogmaals bedankt.

gr. patrol_man

Het is gelukt :D was vergeten nog even door te geven dat het gelukt was. Het lag bij mij aan beide problemen. Zowel de videocard en geluidskaart als de patch die ik moest downloaden. Dus bedankt allemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan