The Sims 2 en Ep's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Queen of Gondor

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Hallootjeess...

Ik wil mijn pc graag een beetje verbeteren..

Zo wil ik de perfecte systeemeisen (met name de grafische kaart) om de Sims 2 vlekkeloos te spelen...

Kan iemand mij vertellen wat ik dan allemaal nodig zou hebben.. :)

Dat kan, maar dan moeten we wel even weten wat je nu hebt. Dan kunnen we zien of een upgrade verstandig is of dat het eventueel beter is de pc te vervangen voor een nieuwe.

Minimale systeemeisen

- Windows 98,ME,2000,XP
- Intel Pentium 3 processor 1 GHz of vergelijkbaar
- 256 MB werkgeheugen
- 1,5 GB extra harde schijfruimte
- Videokaart met 3D hardware-acceleratie @ 32 MB RAM

Aanbevolen systeemeisen

- Windows XP
- Intel Pentium 4 processor 2,4 GHz of vergelijkbaar
- 512 MB werkgeheugen
- 1,5 GB harde schijfruimte
- Videokaart met 3D hardware-acceleratie @ 128 MB RAM

Dat kan, maar dan moeten we wel even weten wat je nu hebt. Dan kunnen we zien of een upgrade verstandig is of dat het eventueel beter is de pc te vervangen voor een nieuwe.

Ik ben nu al de hele tijd bezig om te zoeken naar de systeemgegevens van de pc die ik nu heb.. (ik zit nu op die van mijn vader) Mijn eigen pc is momenteel niet bruikbaar.. Zodra ik de gegevens heb zet ik ze hierop.

Ik weet wel dat ik 1300 Mhz heb.. Geforce 4
80 Gb Op de Harde schijf..

Minimale systeemeisen

- Windows 98,ME,2000,XP
- Intel Pentium 3 processor 1 GHz of vergelijkbaar
- 256 MB werkgeheugen
- 1,5 GB extra harde schijfruimte
- Videokaart met 3D hardware-acceleratie @ 32 MB RAM

Aanbevolen systeemeisen

- Windows XP
- Intel Pentium 4 processor 2,4 GHz of vergelijkbaar
- 512 MB werkgeheugen
- 1,5 GB harde schijfruimte
- Videokaart met 3D hardware-acceleratie @ 128 MB RAM

Ja dat weet ik.. :o Maar ik wil nog hoger.. gewoon dat het perfect loopt.. en dan heb ik het bijv. over de Geforce 6800 grafische kaart ofso ..

Want het lijkt net of het spel steeds achteruit gaat in zijn grafische weergave.. ik heb nu Sims 2 , Studentenleven en Nachtleven.. Ik wil binnekort ook nog Huisdieren, Seizoenen en Bon voyag Erbij doen...

Laatst bewerkt:
Hij kost 780 of 799 als het goed is excl. monitor..
Ben net nog geweest..

Maar wat denk je ervan? Halen?

Nou dan ga ik m halen...
Als de sims het nog niet perfect doet weet ik het ook niet meer :)

Ik zou graag een laptop willen met dezelfde specs.. Maar weet niet of The Sims 2 draait op Laptops..

Ik zou niet weten waarom da niet zou kunnen..

Nou dan neem ik liever een Laptop met dezelfde specs denk ik..

Handig om overal mee te nemen..:D

Bedankt he..!!

Ik laat t nog wel weten als ik m heb..

Nou dan neem ik liever een Laptop met dezelfde specs denk ik..

Handig om overal mee te nemen..:D

Bedankt he..!!

Ik laat t nog wel weten als ik m heb..

Alleen... een laptop met deze specs zul je echt nergens vinden, immers, in een laptop zit geen aparte grafische kaart!

En een top-laptop kost misschien het dubbele van de genoemde pc!

Ik zat dit even terug te lezen, alweer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd.
Maar ik heb nu een Hp pc. En ik ben er super blij mee, zou Sims 3 er ook perfect op kunnen draaien?

Laatst bewerkt:
Daar kan nog geen antwoord op gegeven worden, omdat de system requiremenst voor dit spel nog niet bekend zijn gemaakt.

Je zal dus nog even moeten wachten. Maar ik denk dat het spel wel zal draaien, alleen niet op hoog.

:)Nou, er werdt gezegd, dat als je sims 2 en alle ep's en spore kan draaien dan kan je ook de sims 3 kan draaien. En op zo een site, waar je kan zien welke spellen jou pc kan draaien gaf hij aan dat mijn pc geschikt was voor spore, bijna max. settings behalve dan bij mijn videokaart die was 1 streepje over het minimum, dus denk dat ik die dan maar eens ga laten vervangen door een betere... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan