The Sims 2 foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

_duhnise

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ik heb even een vraagje aangezien ik er zelf echt niet meer uitkomen.
Ik heb nou al voor de 5de keer The Sims 2 geinstalleerd. Maar hij werkt niet meer.
Hij installeert 'm wel gewoon, maar zodra ik 'm dan wil spelen krijg ik deze melding;

2mgtt9t.jpg

Het is gewoon de originele versie. Wel heb ik een aantal maanden geleden een uitbreidingspakket gedownload, maar die is al weer verwijderd van m'n computer.
Alleen sinds ik die dus verwijderd heb, doet m'n gewone sims 't ook niet meer.:confused:

HELP.:(

Weet je zeker dat je dat expension pack helemaal en goed hebt verwijderd? Verwijder even de sims2 helemaal en ook het expension pack. en verwijder ook het mapje en instaleer het daarna opnieuw

Succes

Weet je zeker dat je dat expension pack helemaal en goed hebt verwijderd? Verwijder even de sims2 helemaal en ook het expension pack. en verwijder ook het mapje en instaleer het daarna opnieuw

Succes

Ja volgens mij wel. Ik kan er teminste niks meer van vinden. The Sims 2 heb ik al 5 keer verwijderd. En ook al die mappen die ik er van kon vinden. En toch blijft ie die melding geven zodra ik 'm wil spelen. :(

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

Ik verplaats de vraag naar de hoek waar de kenners komen ;)

Hij doet 't! Ik heb alcohol 120% verwijderd en hij werkt opeens weer helemaal.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan