The Sims 2 gedownload, nu via Daemon Tools virtuele Drive maken: werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dsupergirl

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Hoi,

ik heb deze week The Sims 2 (complete collectie) gedownload via BitTorrent. Daarna heb ik Daemon Tools gedownload en de instructies op internet gevolgd om van het .iso bestand een virtuele drive te maken. Dit is allemaal gelukt, alleen als ik nu op de virtuele drive klik (in 'Deze Computer'), krijg ik de volgende melding:
30wwnpx.jpg

"Geen toegang tot deze schijf, de schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze kunt gebruiken."

Hoe kan dit? Wat moet ik doen om dit te voorkomen?

Ik heb een:
Acer Aspire M5201
AMD Athlon(tm) II X4 620 Processor 2.60 GHz

Met:
Daemon Tools Pro
Standard Edition (Trial License)
Versie 4.40.0311.0197

Laatst bewerkt:
Je kent de forum regels? Nee? Downloaden van illegale software en dat soort praktijken wordt hier niet besproken, en al helemaal niet hoe je zulke software moet gebruiken.

Dinux

Het mag hier blijkbaar niet besproken worden.

Maar zoek google en je zal zien dat deamontools een makkelijk programma is

Hoi,

ik heb deze week The Sims 2 (complete collectie) gedownload via BitTorrent. Daarna heb ik Daemon Tools gedownload en de instructies op internet gevolgd om van het .iso bestand een virtuele drive te maken. Dit is allemaal gelukt, alleen als ik nu op de virtuele drive klik (in 'Deze Computer'), krijg ik de volgende melding:
30wwnpx.jpg

"Geen toegang tot deze schijf, de schijf is mogelijk beschadigd. Zorg ervoor dat de schijf een indeling gebruikt die door Windows wordt herkend. als de schijf niet geformatteerd is, dient u deze te formatteren voordat u deze kunt gebruiken."

Hoe kan dit? Wat moet ik doen om dit te voorkomen?

Ik heb een:
Acer Aspire M5201
AMD Athlon(tm) II X4 620 Processor 2.60 GHz

Met:
Daemon Tools Pro
Standard Edition (Trial License)
Versie 4.40.0311.0197

inderdaad lees eerst de forum regels voordat je wat plaatst. illegale software word hier niet besproken

@ Dinux en Geen Naam

Als je iets ziet wat in jullie ogen niet zou mogen volgens de regels, gebruik dan de meld misbruik knop.

Tevens verwijs ik jullie beide naar de regels, want er word op geen enkele manier nu naar iets gevraagt dat niet mag.

Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

@ dsupergirl

Je hebt een virtuele drive aangemaakt toch? Klik met de rechter muisknop op het icoon van deamon rechts onder in je scherm. Kies daar virtuele drives en vervolgens je aangemaakte virtuele speler. Dan kies je voor mount en zoek je de .iso op. deze open je en nu zou je moeten kunnen installeren.

Ik heb Daemen Tools Lite.
Werkt veel makkelijker. Je kan het op de originele site downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan