The Sims 2 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anna Valerius
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anna Valerius

Weleuh ik heb een probleempje:
op het spel staat dat je gebruikersrechten moet hebben als je windows XP hebt (wat ik heb:D ) maar ik weet niet waar je dat kan krijgen.
Weleuh dat is niet alles ik heb eigelijk nog een probleem met het spel: iedere keer als het spel is aan het laden (vanonderen komen er dan dingen zoals huishoudelijke ... initiëren en nog allemaal dingen) dan blokkeerd hij en zo heb ik het spel nog nooit kunnen spelen, als hij blokkeerd dan komt het bericht:
'Het beeldschermstuurprogramma ialmrnt5 functioneert nie meer naar behoren'
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?:(

Die gebruikersrechten vindt je bij start>configuratiescherm>gebruikersaccounts>[jouw naam]>mijn type account wijzigen>daar moet die op beheerdersrechten staan voor dat spel.

Voor de beeldschermstuurprogramma's even de nieuwste downloaden.

Weleuh ik heb een probleempje:
op het spel staat dat je gebruikersrechten moet hebben als je windows XP hebt (wat ik heb:D ) maar ik weet niet waar je dat kan krijgen.
Weleuh dat is niet alles ik heb eigelijk nog een probleem met het spel: iedere keer als het spel is aan het laden (vanonderen komen er dan dingen zoals huishoudelijke ... initiëren en nog allemaal dingen) dan blokkeerd hij en zo heb ik het spel nog nooit kunnen spelen, als hij blokkeerd dan komt het bericht:
'Het beeldschermstuurprogramma ialmrnt5 functioneert nie meer naar behoren'
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?:(

Dat probleem heb ik ook:(
En dan geeft die ook nog aan: De grafische kaart op deze computer meld een interne fout.
neem contact op met de producent van je grafische kaart voor teschnische ondersteuning.
Maar onze grafische kaart voldoet aan de eisen van het spel.. en dat is 32MB TGL* en wij hebben volgensmij nog wel iets hoger

En waar kun je dat downloaden dan een nieuwe beeldschermstuurprogramma?
Want kan nergens vinden:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan