The Sims 2 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Beste lezers,

Al menig topic gevonden hier over The Sims 2, alleen mijn probleem staat er niet echt bij. Vandaar mijn vraag hier.

Situatie: Nieuwe laptop gekocht, PentiumDualCore, 2 gb geheugen, Windows Vista Home Premium. Ruim ruim voldoende voor de systeemeisen die op de DVD staan.

Allereerst al de nodige problemen na de installatie, compatibiliteitsprobleem Vista, opgelost met tips uit andere topics. Ik kan het spel nu met een omweg WEL openen.

Alleen... het spel draait en start erg snel, maar regelmatig bij het laden van een nieuwe omgeving of iets dergelijks in het spel, loopt hij vast. Muziek gaat door, beeld blijft staan. Opnieuw installeren, zelfs in veilige modus, geen verbetering. Via Windows Update alle updates en drivers geinstalleerd...

Wat kan dit zijn? Wie helpt me verder?

Alvast Bedankt!
Tom.

Welke videokaart heeft de laptop? Geef anders even alle specs van de laptop, moederboard, geheugen en dergelijk.

Op welke settings speel je het spel? Probeer het eens met alles op laag, word het dan beter?

En nou is een laptop over het algemeen ook niet erg geschikt om op te gamen, The sims 2 heeft zelfs speciaal hiervoor spellen uitgebracht die specifiek voor de laptop zijn gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan