The sims 2 start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter rosaa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rosaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Hoii Ik heb sinds kort sims 2 gedownload en geinstalleert maar als ik hebm wil opstarten zeg ie:

plaats de juiste cdrom klik op ok en start de applicatie opnieuw opo
en via deamentools heb ik cd 1 opgestart toen probeerde ik het opnieuw en het lukte niet en toen heb ik alle 4 de cd,s geprobeert maar lukte nietkan alstjeblieft iemand mij helpen:confused:

dat is niet netjes. lees de regels eerst door

ik zie het probleem niet.
ts kan gewoon geholpen worden.

@ts:
WELKOM OP HELPMIJ
zoek op google naar een no-cd crack.als ie al niet mee gedownload is

een directe link mogen we je niet aan helpen

Laatst bewerkt:
Bij de meeste sims 2 download wordt er een gepatched .exe bestand in de mount image gezet (het bestand via daemon tools). Kijk eens of je dit bestand over het origineel bestand moet zetten. Bij de sims 2 hoef je met Daemon Tools alleen het laatste uitbreidingspakket te mounten ;)

Bij de meeste sims 2 download wordt er een gepatched .exe bestand in de mount image gezet (het bestand via daemon tools). Kijk eens of je dit bestand over het origineel bestand moet zetten. Bij de sims 2 hoef je met Daemon Tools alleen het laatste uitbreidingspakket te mounten ;)

ik snap het niet meer:shocked::)

ik heb een nieuw CD1 gedownload en die doet het(yess) maar er staat dan:ongespecifficeerde fout en dan klik ik nog een keer De sims 2 draait al ja hoe dan er is geen beeld

Laatst bewerkt:
Bij een gedownload spel is er meestal een crack nodig. Deze bevind zich vaak op de cd in een map met de naam van de groep die het spel online heeft gezet. Hiervan maak je een copie en die plak je in de cdbin map over het origineel heen. Hierna kan je het spel gewoon opstarten en spelen.

als de cd van je sims2 ''kwijt/kapot'' (zo mag ik wel helpen toch?) kan je ook een fixed .exe gebruiken, zoek even op google game + copy + world + .exe en je komt er vanzelf. Link kan ik niet geven denk ik.. :thumb:

ps. ik hoop dat ik zo volgens de regels geantwoord heb, zoniet zeg het dan even..

Laatst bewerkt:
Warez:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.

Volgens mij snap ik dan de huisregels niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan