the sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo ik heb de sims gekregen van een vriend maar nu wil k hem spelen en hij zegd telkens cd/dvd emulatie software gevonden deinstaleer de software en herstart het spel maar ik heb helemaal geen emulatie software geinstaleerd ja alcohol maar die heb k eerst verwijderd

ja ik heb alcohol en die viruele schijf eerst gewoon verwijderd wat moek nu doen om het spel wel te laten werken

en als je de sims 2 opniuew installeerd?

(Soms snap ik niets van die spellen, ik heb namelijk The Sims 2 geinstalleerd vanuit een virtuele schijf;) )

ja k heb er nu en patch over hen gedaan en kan hem nu spelen maar geen huis bouwen:s

Geplaatst door kellemen
ja k heb er nu en patch over hen gedaan en kan hem nu spelen maar geen huis bouwen:s
Dat komt doordat er geen echt goede werkende no-cd crack is..

Er is er wel een, maar die mag je lekker zelf zoeken ;)

hallo ik heb iets gevonden maar nu mount ik de mds image met deamon tools en nog blijft sims zeuren van cd/dvd emulatie software gevonden terwijl ik het bij me boertje wel werkend krijg ?

Geplaatst door kellemen
hallo ik heb iets gevonden maar nu mount ik de mds image met deamon tools en nog blijft sims zeuren van cd/dvd emulatie software gevonden terwijl ik het bij me boertje wel werkend krijg ?
Toevallig CloneCD/CloneDVD geinstalleerd?

clonecd staat geinstaleerd ja kan dat het problem wezen dan?

aaajeetee bedankt heb clonecd verwijderd en nu doet de sims het

bedankt voor de hulp allemaal groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan