The sims 3 atkdisp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ssemmy

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Ik speel de Sims 3ong. 2 uur en dan komt dit tevoorschijn: Er is een probleem met ATKDISP, het stuurprogramma is in een oneindige lus blijven hangen. Dit wordt veroorzaakt door een probleem met het apparaat of onjuiste programmering van hardware door stuurprogramma.
Dit komt er dus. En ik weet nu niet wat ik moet doen
en ik heb op deze site http://support.asus.com/download/download.aspx gekeken en de goede moederbord gevonden enzo maar dan komt er dit:
Bios (bios history)
Bios-utilities
chipset
AUDIO
LAN
RAID
utilities
other
manual
Op welke moet ik nou kliken om de nieuwste drivers te downloaden?

Laatst bewerkt:
Het zijn allemaal drivers, maar voor specifiek het mobo heb je de chipset driver nodig.

hoii, nu heb ik die dus gedownload maar, hij valt nog steeds uit, met hetzelde bericht:(
Ik weet niet of ik het precies goed heb gedownload want ik snap het niet helemaal
ik kan dan kiezen uit: Global (DLM)of Global of China of P2P
Welke moet ik kiezen?

Laatst bewerkt:
Geef eens het type van je pc/laptop. Neem aan dat het merk asus is, maar welk type?

En je zegt ik heb het gedownload, maar heb je het gedownloade bestand ook geinstalleerd?

Hoe ziet jou apparaatbeheer eruit? Vraagtekens/uitroeptekens?

Van dat motherdoard dinges? dat is m2n8-VMX
En ik weet dus niet zeker welke en of ik het wel gedownlaod heb.
En bij apparaatbeheer staat alleen een vraagteken bij overige apparaten

en ik heb gister weer de sims gespeeld en toen viel die weer uit, maar nu zonder dat het blauwescherm komt wat die dingen over atkdisp zegt:(

en vandaag heb ik het weer gespeeld en dan opeens blijft hij haken, de muziek ook en dan is de sims 3 weg
ik heb trouwens ook geprobeerd dat te downloaden van die site en (denk ik) dat ook geinstalleerd... maar dat helpt misschien wel tegen het uitvallen mét geen blauw scherm meer komt maar nu valt hij uit zónder blauw scherm

Zou het misschien uitmaken, want ik heb de sims 3 wereldavonturen ook, dat ik die opnieuw instaleer?
WIL ER ALSTJEBLIEFT IEMAND HELPEN? WANT HET IS ZO K*T ALS JE NET JE HUIS HEBT INGERICHT, (wat ik nu dus had) EN DAT ALLES DAN WEER WEG IS
:( ALSTJEBLIEFT HELP!!

Laatst bewerkt:
ook

ik heb ook zo'n soort probleem met de sims 2 gehad, gewoon aan het spelen, opeens zwart beeld en alle gegevens zijn weg... Hierdoor heb ik een andere computer gekocht (een snellere met beter moederbord) en nu doet hij het gewoon weer goed. De sims vraag gewoon veel computer vermogen en laptops zijn daar vaak te zwak voor.

Veel succes!

ooh.. okee
Ik zal hem even naar een de winkel brengen waar ik hem gekocht heb! Hoop dat ze daar iets kunnen doen?!
Bedankt iedereen,
S

JeeJ! het is gelukt!! ze hebben er meer werkgeheugen bij gedaan. Nu valt hij niet meer uit!!:thumb: iedereen bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan