The sims 3 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelluh683

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Hoi Iedereen,

Een paar dagen geleden heb ik de niewst update van de sims 3 gedownload maar daarna deed hij het opeens niet meer.

Iedere keer al start ik het proggramma op dan krijg ik dezelfde foutcode: 0x039e8474.

Ik heb onder andere al het proggramma regcure er over heen gedaan maar dat heeft niet geholpen.

---
het betreft hier een volledig legale versie

Dan denk ik dus dat het ligt aan die update ;). Is er een manier om de update te verwijderen? Heb je het spel al gedeïnstalleerd?

Dan denk ik dus dat het ligt aan die update ;). Is er een manier om de update te verwijderen? Heb je het spel al gedeïnstalleerd?

Ik ben er al een tijdje mee bezig. En ik heb echt al van alles geprobeerd. Sims 3 verwijderd en weer geinstalleerd. Ook heb ik al systeemherstel al geprobeerd.

HELP

Heb je het register schoongemaakt nadat je gedeïnstaleerd hebt? Het kan namelijk zijn dat er wat resten overgebleven zijn, heb ik ook wel eens last van gehad. Daarvoor gebruikte ik altijd Uninstaller PRO 10, maar die is niet Free. Misschien dat iemand anders of jij mischien zelf een goed programma ervoor weet.

Heb je het register schoongemaakt nadat je gedeïnstaleerd hebt? Het kan namelijk zijn dat er wat resten overgebleven zijn, heb ik ook wel eens last van gehad. Daarvoor gebruikte ik altijd Uninstaller PRO 10, maar die is niet Free. Misschien dat iemand anders of jij mischien zelf een goed programma ervoor weet.

ik heb echt geen flauw idee hoe ik het register zou moeten schoonmaken

Je zou Ccleaner eens kunnen proberen na het deïnstalleren.

http://www.piriform.com/ccleaner/download

Het deinstaleren werkt nu ook opeens niet meer, any suggestions?

deze foutcode krijg ik bij het deinstalleren:
Foutcode: -5005 : 0x80070002
Foutgegevens:
>Kernel\KernelMedia.cpp (95)
>SetupNew\setup.cpp (851)
PAPP:
PVENDOR:Electronic Arts (http://www.TheSims3.com)
PGUID:C05D8CDB-417D-4335-A38C-A0659EDFD6B8
$15.0.0.498
@Windows Vista Service Pack 1 (6001)
IE Version: 8.0.6001.18943

Het deïnstalleren werkt niet meer? Hoe kan dat nou? In ieder geval weet ik het niet meer en zal een ander je moeten helpen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan