The sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyymmot

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
43
Hallo ik heb het PC spel van the sims 3 al gekocht de dag dat het uitkwam op 4 juni,ik heb het spel volledig en zonder problemen kunnen installeren alsook speln.
Ik heb enkel een probleem dat ik geen cheatcodes kan gebruiken.
Normaal gezien heb je er ook voor the sims 3.
bij mijn vorige game the sims 2,kon ik eerst wel daar alle cheats gebruiken,crtl+shift+c,en een tijdje daarna niet meer.
En nu met the sims 3 weeral!!!!
wat kan ik doen om de cheats te kunnen gebruiken in mijn huidig spel the sims 3.???
Vriendelijke groeten Tommy. xx
 
Beetje meer duidelijkheid zou fijn zijn.
Wat lukt er niet?
Komt de console niet omhoog?
Werken de cheats zelf niet?


De cheats in the Sims 3 zijn wel iets anders dan the sims 2, zo werken cheats met hoofdletters niet, terwijl deze wel werken in the sims 2.

Een voorbeeld:

Sims2: BoolProp TestingCheatsEnabled True

Sims3: testingcheatsenabled true
 
the sims 3 cheatcodes

voor de rest van het spel zelf heb ik geen enkele problemen!!
Enkel als ik shiftlock+ctrl+c indruk,verschijnt er geen balkje om de codes te kunnen intypen.
das het enige probleem!

Tommy.
 
Voor zover ik weet is de combie shift en ctrl (beide links op toetsenbord.) en c.
 
lukt niet

ik typ inderdaad wel de ctrl+shiftlock+c in...en dan nog lukt het niet om dat balkje tevoorschijn te krijgen om dan de cheats in te typen,als het bij andere mensen lukt ...waarom dan niet bij mij??
Ik heb HP laptop.
 
Je zet mij even op het verkeerde been met shiftlock. Dat is bij mij gewoon shift.

De console zou boven in beeld moeten verschijnen en is blauw van kleur. Je moet dus wel goed kijken. Ik lees inderdaad meer verhalen van mensen waarbij het niet lukt, zal eens kijken hoe zij het oplossen.
 
Ik heb er wel iets over gevonden, kan het niet testen.

Sims 3 CTRL + SHIFT + C Not Working?
If CTRL+SHIFT+C does not turn on cheats, then use CTRL+SHIFT+WINDOWS KEY+C. This is often needed on HP laptops running vista

Gebruik als extra toets de Windows knop op je toetsenbord. Ik hoop dat het werkt.

Meer info kun je HIER vinden.
 
Laatst bewerkt:
Lukt bij mij ook niet...:S

ik heb het zelfde probleem ik typ net als bij de sims 2 shift+Ctrl+c in en ik krijg niet zo's schermpje ik heb al op heel veel sites gekeken en overal zeggen ze het zelfde dat je dus shift+Ctrl+c moet in toesten en dat je dan zo'n schermpje krijg.
ik heb de sims 3 gewoon in de winkel gekocht en is niet illegaal.
een vriendin van mij heeft hem ook en bij haar lukt het wel en bij nog een meisje uit mijn klas lukt het ook...
 
heb je Chielio's oplossing ook al geprobeerd?

hier een alternatieve oplossing van chielio:
Vista HP cheat box solution
Hey, I had the problem with my cheat box not working; turns out that Vista has assigned that combo to their health check. To check to see if this is the case for yours, just hit the combo outside of the game; if health check pops up, then you need to right click on it's icon on your desktop and select properties. Delete the shortcut key. Then you're good to go. Occasionally with windows updates, etc., the key might be reinstated, so just check if down the line your cheatbox doesn't want to open again.
 
Laatst bewerkt:
Kan het niet zijn omdat je hem zo snel binnen hebt dat de codes in jou game nog niet actief zijn.
Het is zo dat er cheats (heb ik gelezen) nog moeten komen voor de sims 3 dus niet alleen de 3 cheats die er als eerste kwamen voor de game.
Misschien is het handig om te kijken of je voor de Sims 3 updates kunt vinden en het dan nog eens proberen of de cheats dan werken.
 
Toetsenbord

heeeyy,,

Mijn toetsenbord was stuk en wij hadden nog een andere liggen die hebben we aangesloten en nu lukt het wel om het cheatschermpje in beeld te krijgen.. eigenlijk best wel raar maar het lukt nu in ieder geval wel!
als nog bedankt voor de tips:D

groetjes Demi(rilana)
 
Ik heb er wel iets over gevonden, kan het niet testen.



Gebruik als extra toets de Windows knop op je toetsenbord. Ik hoop dat het werkt.

Meer info kun je HIER vinden.

hoi chielio
ik had toevallig het zelfde probleem en kwam op dit forum teregt
bij deze 1000 maal dank voor de oplossing wand was al de hele dag in paniek dat het bij mij niet werkte en de rest wel
heb al een sim naar je vernoemt ;) haha
tnx xxx
 
hoi chielio
ik had toevallig het zelfde probleem en kwam op dit forum teregt
bij deze 1000 maal dank voor de oplossing wand was al de hele dag in paniek dat het bij mij niet werkte en de rest wel
heb al een sim naar je vernoemt ;) haha
tnx xxx

`Sorry voor mijn late reactie.

:eek: Ik ben dus wereld beroemd in jouw sim wereld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan