The Sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charissa16

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2009
Ik heb de sims 3 al een tijdje geleden gekocht, en telkens als ik het spel speel dan komt er op een gegeef moment zwart beeld en dan blijft het muziekje wel doorgaan, maar dan komt hij niet meer van het zwarte beeld af, en dan moet ik taakbeheer starten en dat soort dingen, toen heb ik een sims 3 gedownload om te kijken of die het dan wel deed, maar die doet dus precies hetzelfde, ik heb al gecheckt of ik een goede videokaart heb en dat soort dingen maar dat is dus gewoon allemaal goed, wat zou ik nu moeten doen?

alvast bedankt

Test anders hier eens of je pc het spel aan kan: www.canirunit.com.

Even goed kijken in de lijst, spel aanklikken en de test starten. Plaats dan hier een screen of copieer de uitslag.

required to run this product.

Minimum CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual-Core Processor TK-55
PASS

CPU Speed
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 1.61 GHz
PASS

RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 1.9 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1)
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)
PASS

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: GeForce Go 6100
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 397.0 MB
3D Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 3.0

Free Disk Space
Minimum: 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games.
You Have: 72.9 GB
PASS

En als je alle instellingen van het spel op laag zet?

Denk namelijk nog steeds dat het je videokaart is die de problemen veroorzaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan