"The Sims Deluxe Edition" Heb ik hiervoor de echte Sims voor nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo,

Ik ben van plan om bij bol.com "The Sims Deluxe Edition" te gaan kopen, Maar is dit een uitbreidingspakket? Of dat ik de echte The Sims 1 of The Sims 2 nodig heb? Want dat is soms wel is het geval dat je dan de normale Sims nodig hebt. Maar is dat bij "The Sims Deluxe Edition" nodig of niet? Kan ik die installeren en dan gelijk spelen, Of moet ik daarvoor nog want nodig hebben? Want dit is de eerste Sims voor mij die ik wil aanschaffen.

Het staat er eigenlijk al vermeld. De productbeschrijving geeft aan dat het gaat om The Sims, het rijke leven en een creator. Ja, je kunt dit dus gewoon zo spelen.

Het gaat hier om The Sims 1 en niet het huidige The Sims 2.

Het staat er eigenlijk al vermeld. De productbeschrijving geeft aan dat het gaat om The Sims, het rijke leven en een creator. Ja, je kunt dit dus gewoon zo spelen.

Het gaat hier om The Sims 1 en niet het huidige The Sims 2.

Dus heb echt niks anders nodig? Want eigenlijk wil ik dit als cadeautje aan me vriendin geven. Zei heeft geen een spel van The Sims, En wil haar dit dus geven. Is dit dus geen probleem dan?

Nope, geen probleem. Het enige wat je moet overwegen is of je The Sims 1 koopt of The Sims 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan