The Sims Deluxe sluit na het opstarten gelijk weer af !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossie1982

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
12
Net nadat ik de hele megaversie van The Sims Deluxe en nog verschillende uitbreidingen had geinstalleerd, sluit het spel na het opstarten gelijk weer af...

Het is me al eerder overkomen, opnieuw installeren heeft dus geen zin. Directx 9 heb ik al op de computer staan, dus daar ligt het ook niet aan.
Mijn videokaart is niet zo geweldig, maar daar kan het ook niet aan liggen, aangezien het spel het eerst altijd wel deed...

Kan iemand mij helpen?? :confused:

(Sorry, volgens mij heb ik deze vraag in de verkeerde categorie geplaatst. Ik kan het alleen niet verwijderen, en dat terwijl ik wel ingelogd ben..)( verplaatst )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zelfde probleem

Sorry Jossie je hebt niet veel aan mijn reactie maar ik zit met hetzelfde probleem. Installeren gaat vlekkeloos, opstarten van het programma ook maar zodra het startscherm van het spel zelf verschijnt is ie binnen een fractie van een seconde weer foetsie. Ook in de taakbalk vind ik geen geen spel terug??

In de technische toelichting bij het spel staat dat je b.v. je virusscanner kunt uitzetten om het spel proberen te starten........???

Ik heb ook al van alles geprobeerd: nieuwe videodrivers, testprogramma Directx gedraaid (resultaat: alles is OK), Directx ververst, lagere resolutie, extra intern geheugen, noem maar op. Niks helpt.

Contact met wat "lokale deskundigen" heeft mij inmiddels wel duidelijk gemaakt dat het spel nou niet direct uitblinkt qua stabiliteit, vooral als er andere zaken op de achtergrond meedraaien (zoals een virusscanner?)

Ik heb met deze reactie je topic weer actueel gemaakt.
Nou maar afwachten........:confused:
 
Ik heb ook hetzelfde probleem met SIMS

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem met SIMS (De luxe) op de PC van mijn dochter. Op de PC van mijn vrouw draait hij goed en deze PC is nagenoeg van dezelfde 'zwaarte'. Beide 2.8 Ghz machines, met 512 MB intern geheugen, 120 GB aan HDD, Windows Xp en een Intel Extreme Grafics driver die volgens SIMS geen problemen opleverd. Het opstarten van het spel gaat prima totdat je de intro/demo bent gepasseerd en dan klapt hij eruit en beland ik weer in het desktopscherm van de PC. En verder kom ik niet. Ik heb overigens ook de laatste versie van directx9 geinstalleerd.

Iemand een idee/advies?

Groet,

SvenT
 
heb inmiddels begrepen dat dit spel erg gevoelig is voor bepaalde software die al dan niet op een PC aanwezig is. Schijnbaar mikt het allemaal nogal nauw met dit spel. heb het inmiddels op een oude pC geinstalleerd en daar draait het (tot mijn stomme verbazing :p ) vlekkeloos...
 
Hoi Robotto,

Ik heb net alles weer eraf gegooid, alle sims die nog te vinden was (via regedit) geeliminteerd, de firewall en antivirus programma uitgezet en alles weer opnieuw geinstaleerd, en .... Ja hoor hij doet het!!! Vreemd genoeg heb ik deze stappen vorige week ook genomen en toen bleef ik het probleem houden. Wellicht heb ik deze keer alles wat SIMS betreft beter verwijderd. In ieder geval bedankt voor je reactie en het blijkt inderdaad allemaal heel gevoelige software te zijn.

Groet,

SvenT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan