the sims doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik heb laatst een nieuwe pc aangeschaft...met xp media center enzo....maar nu wil ik hier de sims weer op installeren voor als mn neefje komt....dat gaat allemaal wel...en het hoofdscherm ook waar alle huizen staan...maar als ik met een familie in een huis wil..of gewoon even wil kijken...krijg ik zo'n beeld als hieronder...en dat grijze hoort dat menu te zijn enzo....wie weet hoe ik dit gewoon krijg...ik gebruik de grootte 800x600 en heb ook em ook al op windows 98 gehad in het compatibiliteit menu..maar niks helpt...hoe los ik dit probleem op ??? videokaart en alles is upgedate

naamloos.jpg

PS. waar kan ik een garagedeur vinden voor the sims 1 (is ook beetje onnodig om apart topic te openen)

Laatst bewerkt:
Wat voor grafische kaart zit er in die PC?
Is het een legale of een illegale copy van de sims?

Voor garagedeuren zou je ff op internet kunnen zoeken op sims add-on ofzo.. ;)

het zijn allemaal originele spellen, en er zit een GeForce 6200SE TurboCache(TM)

Anders probeer eens de niewste drivers van je videokaart...misschien helpt dat. Of misschien staan de instellingen van je kaart niet goed (als je de oude drivers er op hebt staan).

Ik zou in ieder geval de nieuwste drivers proberen te downloaden.

Je zei ook dat je xp media center erop stond, misschien heeft het hier iets mee te maken, in de geavanceerde eigenschappen van je videokaart kan je kiezen of je een enkel scherm wilt of een gekloond scherm ( wat dan bestemd is om op je TV te bekijken mits je dat aangesloten hebt )
Misschien als hij op klone beeldscherm staat moet je hem eens op single zetten.

Misschien oplossing probleem

Probeer misschien eens inplaats van The Sims...800X600 eens The Sims...1024X768

Bijlagen

Heb je het zelfde probleem ook met andere spellen of programma's? En andere 3d dingen???

berehap zei:
ik heb laatst een nieuwe pc aangeschaft...met xp media center enzo....maar nu wil ik hier de sims weer op installeren voor als mn neefje komt....dat gaat allemaal wel...en het hoofdscherm ook waar alle huizen staan...maar als ik met een familie in een huis wil..of gewoon even wil kijken...krijg ik zo'n beeld als hieronder...en dat grijze hoort dat menu te zijn enzo....wie weet hoe ik dit gewoon krijg...ik gebruik de grootte 800x600 en heb ook em ook al op windows 98 gehad in het compatibiliteit menu..maar niks helpt...hoe los ik dit probleem op ??? videokaart en alles is upgedate

naamloos.jpg

PS. waar kan ik een garagedeur vinden voor the sims 1 (is ook beetje onnodig om apart topic te openen)

mischien moet je opnieuw instaleren als dat niet lukt check effe cd van jouw mischien zitten wat fouten erin
van vika2:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan