The sims eigen muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
In the sims was het toch mogelijk om je eigen mp3's in een map te zetten die afgespeelt kon worden op de stereo's in the sims, hoe werkte dat ook alweer??

hoi,

Ik heb eens wat liedjes in een map gezet van de sims ( classical) maar in het spel hoor ik geen muziek! Wat doe ik verkeerd?

Geplaatst door dude90
hoi,

Ik heb eens wat liedjes in een map gezet van de sims ( classical) maar in het spel hoor ik geen muziek! Wat doe ik verkeerd?

Moet je in et spel wel overschakelen naar de Classical-radiozender.

Geplaatst door Muurhond

[/QUOTE
Natuurlijk heb ik dat gedaan. :rolleyes: Maar ik hoor dan nix.

Geplaatst door dude90
Geplaatst door Muurhond

[/QUOTE
Natuurlijk heb ik dat gedaan. :rolleyes: Maar ik hoor dan nix.

Plaats em es in Rock. Is et wel een mp3-formaat trouwens en niet bijv. wma ofzo?

Ik heb de liedjes (mp3) al in verschillende mappen gehad. En als ik in de sims dan naar die radiozender ga, hoor ik niks. :(

Je moet de orginele liedjes volgens mij gewoon in de map houden en dan je eige liedjes er in toevoegen

Geplaatst door dude90
Ik heb de liedjes (mp3) al in verschillende mappen gehad. En als ik in de sims dan naar die radiozender ga, hoor ik niks. :(

Lees mijn vraag hierboven nog es.

Een Mp3 doet et altijd als je em in de map plaatst, bijv Rock. De originele liedjes kan je er gewoon in laten.

Hoor je echt nix, dan is het waarschijnlijk geen MP3-formaat.

Hoor je de originele muziek trouwens wel?

Geplaatst door Muurhond

Kijk, dit is dus de boosdoener. Hoor je bij andere games wel geluid en muziek?
Bij andere games hoor ik wel muziek en geluid.

Geplaatst door Muurhond

Heb je vast een slechte (warez) versie van de Sims.
Ja het is een gedownloade versie. :confused: Ligt het daar aan? Ik kan hierna niet meer antwoorden want ik ga een week op vakantie! :cool: :thumb:

Ik heb ook de gedownloade versie gehad een tijdje, die van house party en daar deden heel wat dingen het niet...als je hem koopt werkt alles (meestal) wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan