The Sims Superstar wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jennifer

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo leute,

Ik heb het spel The Sims Superstar (Add-on voor the Sims) geinstalleerd. Alleen werken doet hij niet. Als ik hem opstart verschijnt heel even het beginscherm, maar dan klapt hij helemaal uit en sta ik weer op mijn bureaublad, het spel is dan ook uit de taakbalk verdwenen.

Ik draai WinXP en Win98 SE in een dualboot, onder beide OS-sen heb ik het spel geprobeerd, in allebei werken ze niet.

Verder heb ik:

- In XP alle compatibiliteitsmodussen uitgeprobeerd
- Nieuwste DirectX geinstalleerd
- Nieuwste Detonator drivers voor mijn videokaart geinstalleerd
- 20.000 keer opnieuw opgestart
- Aan de snelkoppeling het volgende toegevoegd achter sims.exe:

“-nodx6 -skip_verify -skip_intro -w”

(stond op de Maxis site) maar dit werkte helemaal niet, dan is de snelkoppeling ongeldig dus werkt de hele snelkoppeling niet.

En nu weet ik het niet meer! Hebben anderen nog tips?

Groetjes, Jennifer

Geplaatst door Muurhond
Et is een originele cd?

Túúúrlijk!

btw, die toevoegingen van de Maxis site werken inmiddels wel, maar het lost niets op, het probleem blijft.

Heb je het zo toegevoegd aan de snelkoppeling? (dit is van een ander programma, maar zo moet et dus)

attachment.php

Je kan ook -nosound achter nodx6 -skip_verify -skip_intro -w kunnen zetten.

Bijlagen

• voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    31,4 KB · Weergaven: 174
Geplaatst door Muurhond
Heb je het zo toegevoegd aan de snelkoppeling? (dit is van een ander programma, maar zo moet et dus)

http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?s=&attachmentid=13976

Je kan ook -nosound achter nodx6 -skip_verify -skip_intro -w kunnen zetten.

Zie boven ;) Nosound erachter werkt ook niet.

Doe dit es dan bij Start-Uitvoeren.

Dus bijv. ''C:\Program Files\Maxis\The Sims\Sims.exe -nodx6 -skip_verify -skip_intro -w (eventueel -nosound erachter zetten)

Geplaatst door rik_legger
Weet je zeker dat het geen kopie is want zo ja dan weet ik de oplossing.

Helaas mogen oplossingen om illegale software aan de praat te krijgen niet op dit forum genoemd worden.

Buiten dat, ze zegt duidelijk dat ze de originele software heeft..

Ik heb wel sterke vermoedens dat dit gewoon een kopietje is hoor. Superstar is nog lang niet uit.

De Engelse sinds gisteren, en de NL versie volgende week.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat dacht ik dus ook en laten we maar hopen voor hem dat het een kopie is want dan kan ik hem helpen :D

Geplaatst door rik_legger
Dat dacht ik dus ook en laten we maar hopen voor hem dat het een kopie is want dan kan ik hem helpen :D

Hem?

'Haar' dan, ook goed. Had niet gekeken hoe de topicstarter heette en ging er dus maar vanuit dat het om een man ging.

Geplaatst door Tiborv

Helaas mogen oplossingen om illegale software aan de praat te krijgen niet op dit forum genoemd worden.

Buiten dat, ze zegt duidelijk dat ze de originele software heeft..

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Ofterwel het mag wel, zolang we geen links of cracks
verstrekken.

En als het een ISO is maakt het niet uit of het origineel is, want dat is gewoon dezelfde installer met een crack erbij omdat anders de cd niet gelezen wordt.

Jennifer, probeer is met 16 bit kleuren.

Met de hulp van Rik_Legger is het gelukt om hem aan de praat te krijgen! Rik, Bedankt!

Kwark, ik sluit zelf deze topic. Hope you don't mind ;)

Groetjes, Jennifer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan