Jennifer
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Hallo leute,
Ik heb het spel The Sims Superstar (Add-on voor the Sims) geinstalleerd. Alleen werken doet hij niet. Als ik hem opstart verschijnt heel even het beginscherm, maar dan klapt hij helemaal uit en sta ik weer op mijn bureaublad, het spel is dan ook uit de taakbalk verdwenen.
Ik draai WinXP en Win98 SE in een dualboot, onder beide OS-sen heb ik het spel geprobeerd, in allebei werken ze niet.
Verder heb ik:
- In XP alle compatibiliteitsmodussen uitgeprobeerd
- Nieuwste DirectX geinstalleerd
- Nieuwste Detonator drivers voor mijn videokaart geinstalleerd
- 20.000 keer opnieuw opgestart
- Aan de snelkoppeling het volgende toegevoegd achter sims.exe:
“-nodx6 -skip_verify -skip_intro -w”
(stond op de Maxis site) maar dit werkte helemaal niet, dan is de snelkoppeling ongeldig dus werkt de hele snelkoppeling niet.
En nu weet ik het niet meer! Hebben anderen nog tips?
Groetjes, Jennifer
Ik heb het spel The Sims Superstar (Add-on voor the Sims) geinstalleerd. Alleen werken doet hij niet. Als ik hem opstart verschijnt heel even het beginscherm, maar dan klapt hij helemaal uit en sta ik weer op mijn bureaublad, het spel is dan ook uit de taakbalk verdwenen.
Ik draai WinXP en Win98 SE in een dualboot, onder beide OS-sen heb ik het spel geprobeerd, in allebei werken ze niet.
Verder heb ik:
- In XP alle compatibiliteitsmodussen uitgeprobeerd
- Nieuwste DirectX geinstalleerd
- Nieuwste Detonator drivers voor mijn videokaart geinstalleerd
- 20.000 keer opnieuw opgestart
- Aan de snelkoppeling het volgende toegevoegd achter sims.exe:
“-nodx6 -skip_verify -skip_intro -w”
(stond op de Maxis site) maar dit werkte helemaal niet, dan is de snelkoppeling ongeldig dus werkt de hele snelkoppeling niet.
En nu weet ik het niet meer! Hebben anderen nog tips?
Groetjes, Jennifer