Hallo ik heb een probleem met de sims waar ik niet uitkom, ik heb the sims deluxe edition,houseparty,beesten boel en superstar(originele), achter elkaar erop gezet, nou wil het probleem als ik een tijdje aan het spelen ben dat de sims niks meer willen zeggen tegen elkaar, ze geven aan geen beschikbare acties of prijzen en standje geven, ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik vindt het vervelend worden dat ik alles iedere keer moet afbreken en opnieuw te moeten beginnen. Ik heb ook hotdate die doet het al zodra je naar de stad gaat dus die heb ik er tussen uitgehaald en toen alles opnieuw geeinstalleerd. IK heb al met nl-support gebeld daar krijg ik een lijst met wat ik moet doen om alles verwijderd te krijgen, maar dit lost ook niets op het probleem blijft, zou het kunnen dat beestenboel het niet goed doet, wij hebben ook xp heeft dat er wat mee te maken of kan ik gewoon beter the sims kopen en die als eerste plaatsen. Ik heb ook objecten gedownload en skins maar ik heb het ook getest zonder te downloaden en dat doet ie het ook dus daar ligt het niet aan. Kunnen jullie me helpen want ik weet het echt niet meer.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: