the sims

Status
Niet open voor verdere reacties.

margareth

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Mijn dochter heeft het spel the sims gekregen maar wij krijgen hem dus niet geinstalleerd,hij geeft steeds aan dat er te weinig schijfruimte is maar we hebben nog genoeg schijfruimte(net een nieuwe pc)het spel zegt dat het 209715200 bytes nodig heeft maar dat er maar 1 bytes beschikbaar is.We hebben het spel ook bij mijn schoonzuster geprobeerd maar daar werkte hij dus ook niet,dus terug naar de winkel en een ander exemplaar gekregen maar nu is het weer het zelfde verhaal,nu heeft een vriendin hem geprobeert te installeren en ja hoor bij haar werkt hij dus wel,ligt dus niet aan de cdrom's(4in totaal) maar is er iets mis met onze pc wie weet er raad? want mijn dochter wil het zo graag spelen.

alvast bedankt Margareth

Misschien heb je wat aan deze (officiele sites)
- The Sims - EA Games Nederland Hier moet je helaas wel registreren wil je er iets kunnen vinden.
- The Sims - EA Games USA

Ik zal het verder ook zo niet weten. Ik heb het spel verder ook niet, dus dit is voor mij het enige wat ik kan doen voor je.
Succes,
Olav

Wordt het wel geinstaleerd onder het hoofdaccount?
Sommige spellen kunnen alleen werken onder het hoofdaccount, omdat anders bepaalde files of hd ruimtes niet aangesproken kunnen worden.

:cool:

The Sims kunnen inderdaad alleen geïnstalleerd worden als je administror rechten hebt. Dit wil zeggen dat je je moet afmelden en dan aanmelden met de knop Administrator. Dan pas installeren.

yep

Yep je moet inderdaad zijn ingelogt onder administratie heb ik effe bekeken, omdat sommige bestandne van de sims in het register moet komen en dit moet met de administratie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan