thema bestanden windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimSerh

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
Hallo allemaal,

Ik ben dat standaard blauw van windows een beetje zat! weet iemand waar ik gratis andere themabestanden kan downloaden en hoe ik die er dan op kan zetten?:love:

Nee, maar ik weet wel dat je het blauw naar je eigen kleur kan aanpassen. Ik neem aan dat je het over de titelbalken van je vensters hebt?

Rechtsklik op je bureaublad en kies voor eigenschappen. Ga naar Vormgeving. Bij kleurencombinatie kun je daar al bijv voor Zilver kiezen. Of ga naar Geavanceerd. Je ziet nu een overzicht van berichtvenster, actief venster, niet actief venster en bureaublad. Elk onderdeel is afzonderlijk aan te klikken (zie ook bij 'item'), waarna je lettertype/kleur en kleur van de balk/het venster kan instellen. Als je zowel kleur 1 als kleur 2 instelt krijg je een verloop van de ene naar de andere kleur.

natuurlijk kun je ook thema's downloaden.
als je toevallig Tune Up Utilities gebruikt, kun je behoorlijk wat thema's installeren, maar ook zonder dat programma kan het.

Bijvoorbeeld: hier
of een korte googlezoeker op het verzoek

er zijn er veel te vinden. Ik heb zelf een tijd een vista thema op mn xp-systeem gehad, en ook dat draait allemaal. Ff googlelen en je komt een heel eind.
Succes!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan