Thema van Chrome wordt ineens klein weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

texmex

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
51
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje. Ik gebruik Google Chrome als browser en heb standaard het thema Into the mist als achtergrond voor mijn Google startpagina.
Nu heeft er gister iemand achter mijn laptop gezeten en ja hoor, die heeft dus ergens aan gezeten, zodat mijn instellingen anders zijn.
Het thema wordt ineens zeer klein weergegeven met een grote witte rand eromheen. Ik heb het thema opnieuw gedownload maar wederom hetzelfde euvel.
Ik baal hiervan en heb al mn instellingen in Google al gecheckt. Kom er niet uit. Het stond gewoon over het hele scherm en nu als kleine afbeelding. Geen idee hoe ik dit weer terug kan krijgen? Heb ook al zoom gebruikt in de instellingen maar dat vergroot ook de pictogrammen van gedownloade apps op mn startscherm van Google en dat wil ik niet. :mad:
Waar zit de instelling dat ik het startthema van Chrome weer gewoon over mn hele scherm kan krijgen?

Thanks alvast!!!!
 
Hallo. Volgens mij zo.

Ga naar rechts boven daar zie je drie horizontale strepen.
Klik daar op en ga naar Instellingen.
Ga naar vormgeving en klik op thema's ophalen.
Er opent zich een nieuw scherm. Type daar


into the mist.


En je zit hem staan gratis.

Bekijk bijlage 217709

Maar wellicht zal het dit zijn. Voor Vista. Voor Windows 7 kan het ietsje anders zijn.

Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad. Selecteer 'Persoonlijke instellingen'. Selecteer 'Bureaublad achtergrond'.
Selecteer onder 'Hoe moet de afbeelding worden weergegeven?' de gewenste schaaloptie:
Aan scherm aanpassen: de afbeelding wordt gespreid om het scherm te vullen. Als de afbeelding kleiner is dan de schermresolutie, lijkt de afbeelding te zijn uitgerekt.
Naast elkaar: als de afbeelding kleiner is dan de schermresolutie, wordt de afbeelding herhaald over het scherm om het volledige bureaublad op te vullen.
Gecentreerd: hiermee wordt de afbeelding midden op het bureaublad geplaatst. Het afbeeldingsformaat blijft ongewijzigd.
Klik op 'OK'.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana,

Het thema opnieuw ophalen, heb ik al geprobeerd, werkt niet, ik blijf het klein krijgen.
Ik heb Windows 7 trouwens. Voor de duidelijkheid, het gaat niet om mijn achtergrond van de desktop, die is goed. Dus het laatste gedeelte wat je schrijft geldt alleen voor m'n bureaublad achtergrond, niet voor de achtergrond van Google Chrome.
Dat is mijn probleem dus....:(
 
Probeer terug te keren naar het standaard thema, klik rechtsboven op de instellingenknop met het pictogram van die Engelse sleutel en kies voor Opties.

Klik op het tabblad Persoonlijke items en vervolgens op Standaardthema herstellen.

Terug met systeemherstel is denk ik ook niet zo handig. Dat zou nog kunnen als het niet te lang geleden is.

Heeft die persoon een geintje uitgehaald, of het niet in de gaten gehad.

Ik zocht en vond deze. Je werkt veel met chrome. Er staan nog linkjes bij. Ik heb ze niet allemaal gelezen. Klik
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de links gekeken. Bedankt. Maar ook daar heb ik mijn antwoord niet gevonden. Die persoon heeft het niet bewust gedaan, weet niet eens wat die doet. Haha.
Ik heb nu mijn vraag maar online op het Chrome forum gepost, ben hier al de halve middag zoet mee. Echt niet grappig. Maar bedankt hoor!!!
 
Ik vind het wel leuk hoe je het schrijft. Humor daar hou ik ook van. Ik wou dat ik zo'n vriend had die niet weet wat hij doet. :D Hahaha.

Google chrome heb je al geupdate he.

In ieder geval zou ik eens proberen om Google Chrome helemaal eraf te gooien en opnieuw te installeren.

Ik weet niet of je veel favoriete pagina's hebt.

Systeemherstel overwogen??

En maak je cache eens leeg. Deze even lezen. Klik

Ik durf bijna te wedden dat ze je hier naar toe proberen te brengen. Thema's Klik

mist.JPG

Maar ik ben toch erg benieuwd, want ik kan er verder dus niet echt een verklaring voor vinden, al heb ik wel een uiterste poging gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan