Thema

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb een Pagina met daar in een Frame. Ik geef beide een Thema maar SOMS gaat het na het overzetten met FTP niet goed. Het frame blijft wit terwijl het bij "voorbeeld" in frantpage wel juist lijkt te gaan. Zie bij Teamen - Groepsindeling. www.w-o-c.nl

Zelf houd ik niet zo van het gebruik van frames, je ziet op de meeste websites ook al geen frames meer. Kan je het niet met een tabel doen? Daar krijg je waarschijnlijk minder problemen mee.
Ik zie nu trouwens geen wit thema op je website (gebruik firefox)

PS: het is niet om ***lig te doen, maar het meervoud van team is teams :) (ook op je website)

Een duidelijk misverstand, een Team in dit geval is eental spelers welke als Team tegen een ander Team (in Westfriesland) spelen. En dat heet dan in de volksmond we gaan "te Teamen". Ik zal even kijken hoe deze activiteit netter te omschrijven.

Zelf houd ik niet zo van het gebruik van frames, je ziet op de meeste websites ook al geen frames meer. Kan je het niet met een tabel doen? Daar krijg je waarschijnlijk minder problemen mee.
Ik zie nu trouwens geen wit thema op je website (gebruik firefox)

PS: het is niet om ***lig te doen, maar het meervoud van team is teams :) (ook op je website)

Wat is firefox voor een programma? Is dit een programma om websites te maken of om het op het net te zetten? (FTP)

Teamen is vervangen door Teamwedstrijden.

Ik gebruik Inframe in plaats van Tabel omdat je met de Inframe je in langere bestanden kan scrollen.

Wat is firefox voor een programma? Is dit een programma om websites te maken of om het op het net te zetten? (FTP)

Firefox is een alternatief voor Internet explorer, een browser dus. Hiermee kan je hetzelfde als met Internet Explorer (webpaginas laten zien), alleen er zitten meer functies op en het is van een ander "merk". Ik zette dit erbij, omdat er soms een verschil zit tussen de manier waarop Firefox een pagina weergeeft, en de manier waarop Internet Explorer dezelfde pagina weergeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan