Thema

• Onderwerp starter Onderwerp starter MBD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MBD

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een download van een windows 7 thema. Ik heb al wat dingen geprobeerd maar tevergeefs. Weet iemand dus mischien ook een link waar ik het windows 7 thema kan downloaden en ook simpel kan instaleren?

Heb al op google gezocht mar het is zo moeilijk te instellen.

Maurits

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een download van een windows 7 thema. Ik heb al wat dingen geprobeerd maar tevergeefs. Weet iemand dus mischien ook een link waar ik het windows 7 thema kan downloaden en ook simpel kan instaleren?

Heb al op google gezocht mar het is zo moeilijk te instellen.

Maurits

Ik snap niet goed wat je bedoelt.

Bedoel je extra thema's voor in Windows 7?

Ik heb een vista besturing systeem, en wil graag een windows 7 thema op mijn vista hebben. Alleen kan ik niets vinden wat ik er op kan zetten :)

Ja link twee had ik al gedownload maar dan moet ik allemaal bestanden in andere mappen zetten -.-" En op een of andere manier zegt mijn computer dat ik de rechten er niet voor heb.

Is er niets wat je gewoon kan late installeren?

P.S. De andere twee linken komen op hetzelfde neer ;)

Maar heeft iemand nog een goede download die makkelijk te installeren is?

Die patcher is voor windows XP toch, ik zal kijken of er ook een vista versie is ;)

P.S. Dit zijn wel de juiste programma's die ik zoek maar dan wel in vista versie :)

Dan kom ik uit op deze download link

http://giannisgx89.deviantart.com/art/Windows-7-Style-For-Vista-102269037

En die install wil dus niet bij mij werken omdat ik de bevorgdheden niet heb om dat aan te passen. Maar ik heb gewoon de administrator rechten op mijn computer :confused:

Bestaat er geen programma die de installatie zelf doet? Dus gewoon op installeren klikken? Zou wel makelijk zijn maar goed..... wat zou ik nog kunnen doen :o

Heeft iemand mischien nog iets wat mij kan helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan