Thema's verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rick1000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2005
Ik heb net een nieuwe computer met windows mce. Het eerste probleem dient zich al weer aan. Ik had als thema "spring" gekozen, deze zorgt ervoor dat de muis in een blaadje veranderd en er wat geluidjes optreden.

Toen ik de computer gister opstarte kreeg ik ineens de melding dat hij het bestand niet kon vinden, wat bleek. Al mijn thema's zijn ineens weg.

Ik kan zo niet bedenken waardoor het komt. Het enige wat ik heb gedaan waarvan ik niet wist wat het inhield is wat bestanden veranderd onder:

start>instellingen>configuratie>software>windows onderdelen toevoegen of verwijderen.

Op dit punt had ik alle aangevinken opdrachten afgevinkt behalve msn(omdat ik deze wilde deïnstalleren). Nadat ik dit uitgevoerd heb is het volgens mij mis gegaan.

Weet iemand wat dit probleem inhoud en wat er aan te doen valt.

Bij voorbaat dank, Rick Hageman

Hoi,

Is een Systeemherstel een optie?

Start> Alle programma's> Bureau-accessoires> Systeemwerkset> Systeemherstel.

Dat heb ik dus al geprobeerd, het haalt alleen niet de gewenste bestanden terug. Ik heb eens even gekeken wat er nog meer weg is, o.a. dit:

-de map "onspanning" met mijnenveger, patients enz.
-windows media player(als ik een liedje aanklik doet ie het wel in media player maar hij is weg uit de lijst.

Hoogstwaarschijnlijk zijn er nog wel meer van dit soort dingen weg maar daar heb ik nog geen last van gehad.

Ik heb geprobeerd hier:
start>instellingen>configuratie>software>windows onderdelen toevoegen of verwijderen.

de dingen terug te krijgen welke ik hoogstwaarschijnlijk verwijderd heb alleen vraagt hij dan om een cd of andere bron(internet) van service pack 2 van windows.

Ik heb alleen nog geen internet en ook deze cd niet.

Hopelijk heeft er nog iemand andere suggesties want ik baal er wel van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan