theme builder voor phpnuke

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik ben nu al 2 dagen aan het zoekken naar een theme builder voor phpnuke heb er intussen een gevonde helaas werkt die niet ik heb versie 7.1 van phpnuke op me server staan ik zoek ook nog een goed gastenboek ervoor voor de rest heb ik zover alles wat ik zocht wie kan me verder helpen of heeft er toevalig een voor me

:8-0: Graag wat leestekens en meer uitleg over je probleem ajb

ok ik hou het kort ik zoek een tema maker voor phpnuke dat is een php pluging die je op de server erbij zet zodat je het tema kan aanpassen of zelf een kan maken ik kan er nergens een vinden

Ik snap er nog steeds geen barst van ..

Lees die post van H@NsiePanzzzer eens

En gebruik eens leestekens => punten (.), komma's (,) en HOOFDLETTERS. Dat leest prettiger

huh ik volg het ff niet of er klopt iets niet ik post gister een vraag krijg een antwoord en belandt hier op een oude vraag die over het zelfde ging maar eigenlijk al naar mij idee van het forum af was maarja

------------------------------------------------------------------------
voor alle duidelijk hijd voor de mensen die phpnuke kennen. (website systeem voorbeeld phpnuke.org)
ik zoek een theme editor of builder maar kan nergens echt wat vinden op de phpnuke site,s (en die zijn er nogal wat ) als iemand toevalig weet waar ik er een kan vinden of heeft laat het me weten je mag hem ook mailen

gebruik ik punten en koma,s is het nog niet goed maar daar gaat de vraag niet over dus verwacht ik dat ook niet als antwoord antwoord met een tip of wat dan ook of antwoord gewoon niet iedereen alvast bedankt we zullen het wel zien want hij staat er al zo lang maar schijnbaar is het toch moeilijk te vinden

ik vergat wat . ,() ' "

gebruik ik punten en koma,s is het nog niet goed.
maar daar gaat de vraag niet over dus verwacht ik dat ook niet als antwoord.
antwoord met een tip of wat dan ook.
of antwoord gewoon niet.
iedereen alvast bedankt .
we zullen het wel zien want hij staat er al zo lang maar schijnbaar is het toch moeilijk te vinden.

(zo als het nu niet duidelijker is weet ik het ff niet)

(snappen we het nu een beetje !!!!!!!!!!!!!!!?)
of wordt het tijd om er een spellings controller over te halen

hee een php noob maar geen phpnuke noob neem ik aan anders hadt je het denk wel geweten waar ik het kon vinden of waar de fout zit

Geplaatst door bouman4
hee een php noob maar geen phpnuke noob neem ik aan anders hadt je het denk wel geweten waar ik het kon vinden of waar de fout zit
Iemand die phpnuke gebruikt wordt meestal automatisch geassocieerd met de term n00b.

Over je uitleg van het probleem:
Gewoon waardeloos. Jij wil graag hulp, jij bent degene met het probleem, niet wij. Het minste wat je dan kan doen is ervoor te zorgen dat je het probleem helder en duidelijk uitlegt. Deze uitleg moet niet alleen noodzakelijke informatie bevatten, het moet ook te begrijpen zijn. Jouw eerdere posts bevatten nauwelijks tot geen leestekens, geen hoofdletters, geen enters ... Zo maak je 't niet makkelijk om het voor ons begrijpelijk te maken en haak ik persoonlijk ook vrij gauw af.

Als voor je probleem:
Google al eens gebruikt ?
*klik*
Bij de 2e link kom ik al op dit script. De beschrijving mag dan in een rare taal zijn, de download link naar de editor is gewoon begrijpelijk engels, en als de editor een beetje fatsoenlijk is, is deze ook in 't engels :)

Succes :thumb:

helaas google is al gebruikt en al tot meer dan de helft uit gespit op die naam. maar helaas die ik vondt op link 2 was niet de goede ietaliaans of spaans wat het ook was.
al zou dat zo zijn dat hij dan ook nog werkte maar wat hij werkt dat doet hij maar dan wel erg half beter gezegd ik zie wat kan wat inladen maar kan er niks mee.
overige links was 9 van de 10 niks te vinden of de zelfde
dus ik zit op een dood spoor.

Wat jullie even vergeten mensen is dat deze jongen (?) misschien wel een vorm van dislectie heeft, dan kan hij er totaal niets aan doen dat hij woorden fout schrijft, leestekens vergeet en de simpelste woorden als goed met een t gaat schrijven. Ik vraag hier een beetje rekening mee te houden, er zijn immers meer mensen op dit forum die daar last van hebben en dat doen ze echt niet expres!

Nu over je probleem. Het zou idd niet verkeerd zijn eerst wat onderzoek te doen door zelf op pad te gaan en te zoeken naar zo'n thema bouwer. De links die JPeetje geeft zijn helemaal niet zo slecht.

En misschien is het een idee om zelf eens wat te gaan verdiepen in PHPnuke? Je kunt heel goed een thema maken zonder zo'n bouwer :)

dat phpnuke onderzoek heb ik al gedaan.
google heb ik meerdere malen doorgespit meerdere theme builders getest.
wat er aan te testen viel altavista heb ik gehadt.
meerdere nukers er over gesproken maar het hielp me niet.
er is nu al teveel tijd in gaan zitten en we zien het wel de oplossing zal heeus wel eens vallen of ik kom hem wel eens tegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan