Net een thin client gekregen die via mijn SWEEX router is aangesloten. Ik kan geen internetverbinding krijgen als deze zo aangesloten blijft. Wel heb ik internetverbinding als ik de utp kabel van het modem ipv naar de router rechtstreeks in de thin client steek. Mijn 3 andere desktop pc's hebben wèl internet via de router. utp kabels zijn gecontroleerd.
De thin client moet verbinding krijgen via internet met een server van mijn werk.
Hoe los ik dit op? Zit er ergens een beveiliging via de router(niet waarschijnlijk omdat de andere pc's wèl internet hebben via de de router en dezelfde utp kabels)
of heeft de thin client ergens een beveiliging. Als ik F10 indruk tijdens opstarten wordt in een rood windowtje een password gevraagd, dat ik niet heb....
Wie weet de oplossing??
Frithjof
De thin client moet verbinding krijgen via internet met een server van mijn werk.
Hoe los ik dit op? Zit er ergens een beveiliging via de router(niet waarschijnlijk omdat de andere pc's wèl internet hebben via de de router en dezelfde utp kabels)
of heeft de thin client ergens een beveiliging. Als ik F10 indruk tijdens opstarten wordt in een rood windowtje een password gevraagd, dat ik niet heb....
Wie weet de oplossing??
Frithjof