think point verwijderen hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guusb123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2010
Vandaag heb ik een virus op mijn pc gekregen. Het was zon nep virus scanner genaamd think point. Na veel geklooi heb ik het virus eraf gekregen maar nu is mijn pc een beetje door de war. Als ik bijvoorbeeld mijn explorer.exe afsluit in taakbeheer en ik wil hem via taakbeheer weer opstarten krijg ik deze melding:

Uploaded with ImageShack.us

Ik krijg deze melding bij een heleboel dingen onderandere bij het openen van progammas via taakbeheer of als ik afspeelaparaten wil openen. Weet iemand hier een oplossing op? Ik kan natuurlijk mijn pc helemaal leeggooien maar ik heb liefst dat ik alles behoud wat ik nu heb (dit is dus ook mijn laatste optie).

Mvg, guus

wat zegt ie als je onderste link aanklikt?

Klik op de link in m'n handtekening,download het programma en installeer 't,doe een update,herstart je pc in veilige modus als administrator (meestal F8 trommelen tijdens de boot)) en voer het programma uit via start> alle programma's>Malwarebytes' Anti Malware
Edit: Geef ff aan welk besturingssysteem je hebt.

Laatst bewerkt:
Visha dan krijg ik een windows help en ondersteuning waarin dit staat:

Een site toevoegen aan of verwijderen uit een beveiligingszone
U kunt de instellingen voor de beveiligingszones wijzigen in het Configuratiescherm. Voeg aan de zone Vertrouwde websites echter alleen URL's toe waarvan u zeker weet dat de bijbehorende website kan worden vertrouwd.

Klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm en typ Internetopties in het zoekvak. Klik vervolgens op Internetopties.

Klik op de tab Beveiliging, klik op een beveiligingszone (Lokaal intranet, Vertrouwde websites of Websites met beperkte toegang) en klik vervolgens op Websites.

Als u in de vorige stap op Lokaal intranet hebt geklikt, klikt u op Geavanceerd.

Ga op een van de volgende manieren te werk:

Typ de URL van de website in het vak Deze website aan de zone toevoegen en klik vervolgens op Toevoegen als u een website wilt toevoegen.

Klik onder Websites op de URL van de website die u wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen als u een website wilt verwijderen.

Al geprobeerd maar helpt niets het enige wat ik vreemd vond was dat er tussen de beveilings zone ook Mijn computer tussen stond met een sleutel. Een goede maat van mij had dit niet en kon er ook niet op klikken.

Ik heb veder malwarebytes al en heb me pc zon 10keer gescand maar veder is alles weg.

Heb windows 7 home premium

Think Point

Ikzelf had hetzelfde probleem met think point. Via systeemherstel terug naar een datum dat alles nog normaal werkte. Systeemherstel niet via cinfiguratiescherm maar tijdens opstarten F8 of F9 en daarna systeem terugzetten. (keuzescherm)

he bedankt! Ik heb systeem herstel gedaan en alles werkt weer. Zo te zien is probleem opgelost super bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan