thinkpad geheugen verlies ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickdeckard

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2004
onlangs kocht ik voor een prikje een IBM thinkpad 560x met stukke batterij, geen probleem dacht ik want hij dient enkel maar voor thuis gebruik. Het probleemwat zich nu wel stelt is dat telkens ik de laptop uitschakel en nadien weer opzet is het ding zijn volledige geheugen kwijt, ik bedoel hiermee, hij start op in een soort van herstel modus waarin ik telkens weer de datum en uur instellingen moet ingeven alvorens ik gewoon terug kan opstarten. Het lijkt mij of het batterijtje van het moederbord ook stuk is, kan dit? of heeft deze laptop geen baterijtje voor de bios instellingen te bewaren?
Zou wel leuk zijn om hieromtrend iets meer te weten te komen voor ik het ding openwrik;)

Ja inderdaad, na het lezen van de online manual (dikke turf!) heb ik een beschrijving van het probleem gevonden, en het komt dus door de stukke batterij en niet door het batterijtje van het bios want anders zou ie z'n post niet doen (staat allemaal in de handleiding) ,
Erg bedankt puppie voor jouw bliksemsnelle antwoorden op mijn problemen, als ik nou nog iemand zou kunnen vinden die iets afweet van een nikon NC 2000 digitale camera kan m'n geluk niet op:)

voor de nikon gewoon even een nieuwe vraag stellen.
en voor het andere suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan