Thinkpad x250 i7 top cover bij toetsenbord is gebarsten. Is dat te vervangen?

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
970
Van mijn thinkpad x250 i7 is van de behuizing de top cover rond het toetsenbord gebarsten. Zowel links ter hoogte van de vga-plug en rechts precies bij de vingerscanner, dus op de smalle delen zit een barst. Ik gebruik de laptop alleen thuis, ga er zorgvuldig mee om en er is niets mee gebeurd, dus raar. Vraag: is dat onderdeel te vervangen? Zie bij Ali verschillende aanbieders, maar kan in Ned. niets op internet vinden. Zijn die dingen bij Ali echt origineel als het er bij staat en kun je dat zelf vervangen?
 
Svp een link met een plaatje erbij van dat onderdeel. Je hebt die gegevens want je hebt er op gezocht en gevonden.... niet handig dat wij dat nog een keer "mogen" doen....
 
Ik heb geen gegevens (partnr en zo). Alleen 'parts voor X250' ingetikt op de site van Ali. Als je de laptop openklapt is het de bovenkant waar het toetsenbord in zit. Maar de oorzaak is gevonden. De laptop is opengemaakt om te zien of de interne batterij misschien was opgezwollen en de behuizing uit elkaar drukte. Was niet zo, maar de schroeven die de behuizing boven en onder bijeen houden zaten behoorlijk los. Daardoor tordeerde de behuizing als je de opengeklapte laptop aan een zijkant oppakte. De behuizing kan daar niet tegen en de bovenkant ging scheuren op de dunste plaatsen. De schroeven zijn weer flink vastgezet en de body tordeert nu niet meer. Daardoor zijn de scheuren zelfs niet meer met het blote oog te zien. Dus ik laat het maar even zo.
 
Fijn dat je de stabiliteit weer terug hebt. Begrijpelijk dat je het nu zo laat.
Als je parts voor X250 in Google ingetypt had, kreeg je het complete onderdelen overzicht van HP en kun je nog door klikken oa pdf's voor nog meer details. Dat kan handig zijn voor een Google zoekacties op iets specifieks en je hebt weblinks, dat was handig geweest voor je vraag :
Nu niet meer nodig. Succes verder.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan