thinkpoint, nu steeds bsod's

Status
Niet open voor verdere reacties.

coen254

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hoi!
Ik heb een heel irritant probleem,
ik had vanmiddag een virus gekregen, genaamd thinkpoint (kwam mee met een proggie).
Ik zag het na het instaleren van het proggie staan bij start, en mijn PC sloot af...
Ik startte hem weer opnieuw op (had de link nog niet gelegd) en kreeg een scherm met iets als "thinkpoint ***(beetje tekst)***", een knop "start windows normaal" en een knop "windows in veilige modus opstarten (was voor het opstarten van explorer enzo, en na het rondje met welcome). Aan de rechterkant stond het windows logo.
Ik wist direct dat het niet klopte en drukte op ctrl+alt+del, wat werkte en sloot Thinkpoint. Daarna opende ik explorer en mijn computer startte verder normaal op.
Ik wou het direct gaan verwijderen, maar kreeg een bleu screen of death.
startte mijn pc opnieuw op, weer hetzelfde verhaal, en weer een BSOD....
ik startte toen op in veilige modus, weer thinkpoint, maar geen BSOD. had thinkpoint afgeklikt bij auto opstarten, startte opnieuw op en na een paar seconden weer een BSOD:S
weer veilige modus, systeem herstel gedaan naar een uurtje eerder (had gelukkig net ook iets verwijderd) en start weer opnieuw op.
thinkpoint is weg, maar de BSOD's blijven...
weet iemand een oplossing?
sorry dat het verhaal miss een beetje warrig is.
grtzz,
Coen

1.Internet eraf
2.scannen met antimalewarebytes.
3.scannen met supperantispyware.
4.scannen met huidige antivirus.

Of even kijken met hijackthis ...

zoals lord zegt moet je even doen tenzij de pc gewoon helemaal niet meer opstart eventjes met hijacthis een logje maken account maken op: http://www.nucia.eu/forum/ en even je logje bij de sectie hijacthis logs plaatsen.
Als je pc echt niet meer opstart de belangrijke dingen met een livecd erafhalen en op een usb stick zetten :thumb:
en computer op nieuw instaleren lijkt mij
Groet, Merlijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan