this archive is corrupted

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hallo, direct na opstarten krijg ik de mededeling: this archive is corrupted. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik er vanaf kom?
Alvast bedankt, gr L.

Wat start ermee op met Windows? Outlook soms?

Ik gebruik Outlook dus ik neem aan van wel.
gr Lia

Had je misschien nog een idee hoe ik het op kan lossen Crash? Alvast bedankt!
Gr. L.

Hoi Crash, ik ben hiermee begonnen maar in mijn map Office is geen map: Scanpst.exe te vinden. Hoe nu verder?
Ik vond wel iets in C:\i386 (SCANPST) maar weet dan niet waar het bestand staat dat ik moet scannen.
Alvast bedankt,
gr L.

Laatst bewerkt:
Dat staat als het goed is op de site vermeld, waar de PST staat.

Dank voor je reactie, ik heb hem gevonden...local settings bleek verborgen...morgen even verder zoeken...
gr. Lia

Inderdaad blijken bestanden volgens dit progje hersteld dienen te worden. Maar...als ik op 'herstellen' klik, loopt mijn computer keer op keer vast. Is er misschien een andere manier?
Alvast bedankt,
gr.L.

Hoe groot is het PST bestand? Mag aannemen, dat je Outlook uit hebt staan als je de scan laat lopen?

Outlook had ik uitgezet inderdaad. De inhoud is: 1.416 KB. Is ie te groot?
gr.L

Nee dat is niet te groot. Vreemd dat de pc vastloopt met repareren. Heb je een mogelijkheid een kopie te maken en op een andere pc te scannen?

Het lek is boven!<grin>
Dit keer kreeg ik de mededeling bij het scannen dat ik niet hoefde herstellen omdat er slechts kleine inconstentie was in de map van Outlook.
Geen idee waarom dit keer een andere uitslag maar misschien had ik toch iets fout gedaan. Natuurlijk deed ik toch een poging om te herstellen maar dan loopt ie nog steeds vast. (Ook geen idee waarom).
Toen gekeken naar wat er nog meer opstart. Hier en daar wat uitgevinkt, dochterlief had natuurlijk eea op de computer gezet.
En toen was de mededeling van het corrupte archief weg.
Overigens een creatieve oplossing om een andere computer te proberen. Hier keek ik ook nog even naar maar dit lukte niet omdat het oude beestje nog Outlook Express had.
Maar...helemaal opgelost dus.
Ontzettend bedankt voor je hulp Crash, fijn dat jullie er altijd zijn als ik weer eens in computernood zit!
Groeten Lia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan